Orkar inte längre... (långt)
Är gravid i v. 33...
Har ett barn på 1½ år som är väldigt mammig och "busig". Hon springer runt nästan konstant och när hon inte gör det så ska hon sitta hos mig eller bli buren, av mig. Hennes pappa duger inte för henne... Jo, bara till att få sin välling eftersom att mammas mage är ivägen just nu...
Har svåra foglossningar och har även fibromylalgi... så jag har i princip konstant ont i HELA kroppen nästan. När jag väntade dottern så hade jag oxå foglossningar, men inte lika svåra och efter hon föddes så blev det "kartlagt" att jag hade fibro.
(Fibromylalgi är värk i ben och leder ungefär)
Nu orkar jag inte bära på det här barnet snart... Får inte sova på nätterna eftersom våran dotter fortfarande vaknar 1-2 gånger.. visst, hennes pappa hjälper till och det är han som lägger henne och hämtar henne på nätterna till våran säng. Men när hon kommer till våran säng så ska hon ligga tätt intill mig och ligger där hela natten. Jag brukar ofta vakna på sängkanten med henne över halva min kropp.
hon går på dagis, men kommer sluta där i slutet på juni och jag måste ha henne hemma hela sommaren, är beräknad i slutet på juli. Hon kommer börja på nytt dagis i augusti...
Känner mig så less på alla krämpor och vill verkligen inte känna så här! Jag älskar min dotter, min sambo och vårat barn i min mage. Men jag orkar inte kämpa som jag gör...!
Min sambo jobbar mycket, och jag får inte mycket hjälp hemma... hur ska jag orka mer??