Inlägg från: Hallonpajen |Visa alla inlägg
  • Hallonpajen

Blödning efter konisering?

Jag gjorde min konisering för 4 månader sedan så jag kommer inte ihåg exakt, men jag minns att jag fick en liten blödning efter att jag trodde det var slut. Såg ingen skorpa eller så, det blev bara lite blod. Inte alls så mycket utan snarare mer blodblandade flytningar i ett par dagar.

Däremot har jag blött vid sex ett antal gånger under de här 4 månaderna, ibland inte ett dugg - ibland mycket! Men det ska tydligen vara normalt...

• Hallonpajen

4 veckor hade jag förbud. Men det har inte varit en dans på rosor för min del efter det heller, för jag har varit så jäkla öm på tappen så i början (1-2 månader efter vi började ha sex igen) så kändes det obehagligt nästan varje gång. Det, i kombination med rädsla för mer blödningar, gjorde ju inte sexlivet direkt fantastiskt.

Men nu känns allt som vanligt igen (tackolov), även om det faktiskt bara var en månad sen jag sist fick en blödning vid sex. Koniserades 15 januari!

Usch vad jag hade velat slippa detta...

• Hallonpajen

Har inte sett tråden...sorry!

Jag fick bara svaret att det var cellförändringar (inte cancer). Går dock fortfarande och väntar på att få återbesökstid - det är väl först då de ser att allt är helt borta antar jag...jag tror man får göra ett cellprov till.

ja, snacka om att det tär psykiskt detta!

Svar på tråden Blödning efter konisering?