• jordnöten

anlita en inredare

Ska flytta om en vecka till radhus. Har tänkt att vi ska måla om och köpa de flesta möbler nya. Skulle vara roligt att anlita en inredare som kan vad som ser snyggt ut ihop och hur belysningen ska vara osv. Någon som vet var man anlitar en sån och vad det kostar? Och ni som gjort det, blev ni nöjda?

• Svar på tråden anlita en inredare
  • Gummiz

men om man tar hjälp av ikea, blir det inte väldigt "ikea-igt" hemma?

• miniGrynet

Ok, vad synd att det inte gick med Ikea.
    Vi har väldigt mkt Ikea-möbler hemma redan, så för vår del när det gäller just det så gör det inte oss nånting.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • olpansfamilj

gå en egen kurs och inred själva!! =)

• jordnöten

Olpansfamilj: Känns lite sent påtänkt att gå kurs själv...ska ju flytta om en vecka...och tiden är knapp redan innan med två småttingar som tar all ens uppmärksamhet, men annars hade det varit kul...

• olpansfamilj

sök på google.....annars ska mios vara jätte bra. min bästis tog en från mio och hon var super bra....mio har ju många olika stilar både modernt, klassiskt, marint u name it...

• Emma w S

vilken bra tråd, jag blev genast inspirerad att vilja ta hem en inredare. Vi har så otroligt stökigt och övermöblerat.

Men vet inte hur jag ska kunna reda ut det...

Homestyling genom mäklare?
    Kan man anlita dem utan att flytta?

• Helena78

Bra fråga... det skulle jag åxå vilja veta! Skulle gärna vilja anlita en homestylare men jag vill ju så klart inte flytta
    Vad kostar det?

Emma w S skrev 2007-06-06 17:29:37 följande:

vilken bra tråd, jag blev genast inspirerad att vilja ta hem en inredare. Vi har så otroligt stökigt och övermöblerat.Men vet inte hur jag ska kunna reda ut det...Homestyling genom mäklare?Kan man anlita dem utan att flytta?
  • Cerdrica

Om man bor i en större stad finns det säkert homestylare som man kan hitta via gula sidorna. Skulle dessutom tippa på att mäklarfirman anlitar homestylarna, och att homestylarna inte är anställda av mäklarfirman så att säga så det borde ju gå att anlita dem utöver försäljningsärenden så att säga.

• Matheus mamma

Vakna lilla tråd!

Sarahs lyx och lantblogg
  • Matheus mamma

Är det någon som har mer tips?

• flixflax

Mio hade erbjudande om att man fick hem en inredare och sen fick man dra av kostnaden för denna på möbelköpen.

Gällde i Borås för ett tag sedan....

Svar på tråden anlita en inredare