annorlunda doppresent?
Är det någon som har tips på en kul doppresent som INTE är ett smycke/album/tandburk/pengar/sagobok? Vill hitta på nått tufft till min systerdotters dop....
Tack tack!
Är det någon som har tips på en kul doppresent som INTE är ett smycke/album/tandburk/pengar/sagobok? Vill hitta på nått tufft till min systerdotters dop....
Tack tack!
Ett träd, om de har trådgård ;)
Min lille älskling fick en jättefin liten barnstol med hans namn handmålat på!
Jättefin present!
Under stolen var det handmålat av vem han fick den och när!
Lycka till!
2 vinglas och en fin flaska vin som kan lagras till 20-årsdagen?
Trampbil från www.booben.se/
Jag har gett bort ikeas "kista" . Tror den heter APA. Helt i furu med spånskivor på sidorna. Har laserat furun samt målat sidorna vita. Köpt barnents namn i bokstäver och limmat fast. (sådana man kan ha på dörren i barnens rum) är du duktig måla kan man måla eget motiv eller köpa annat och klistra fast. Finns wallies eller fina träfigurer på Panduro. Ganska stor present men är fin i rummet och bra förvaring samtidigt.
Presentkort hos fotograf kanske vore något?
Hej!
Vi brukar köpa äppleträd eller körsbärsträd. Någon gång har vi köpt ett riktigt instrument exempelvis flöjt. Vi brukar oxå sätta ihop en tavla med urklipp från tidningen från den dagen som barnet föddes. En mätsticka i trä kvn väl vara en bra sak oxå.
Lycka till!
Jag beställde en bok, till mitt gudbarn som man beställer på www.sagofabriken.se där man skriver in olika namn typ barnets namn, syskonen namn eller så, så trycks detta i boken, så att boken "handlar" om barnet...
Där finns även musikcd´s där man kan skriva barnets namn så upprepas namnet i låtarna etc...
Väldigt kul och väldigt annorlunda, finns massa olika handlingar, så jag ska köpa en varje dopdag till mitt gudbarn, så hon har alla tillslut..
Till detta köpte jag ett halsband, det var en ängel med en diamant på magen det beställde jag på www.bluebox.se det fick man levererat i en superfin liten ask...
Finns en bild på halsbandet i änglapinglas galleri här på FL, det är mitt gudbarns mamma...
Halsbandet låter fint men jag kan inte hitta det på bluebox?
ska se om jag kan länka
Hej,
Om du titta in på www.doppresent.se så finns det en massa fina presenter. Jag köpte en handduk med barnets namn på, den var super söt :)