• Malinmamman

annorlunda doppresent?

Är det någon som har tips på en kul doppresent som INTE är ett smycke/album/tandburk/pengar/sagobok? Vill hitta på nått tufft till min systerdotters dop....
    Tack tack!

Malin med världens bästa Ida
  • Svar på tråden annorlunda doppresent?
  • bellanbus

Lite suddig bild, men det är verkligen jättefint, lite annorlunda och kedjan är anpassad efter ett barn, mitt gudbarn hade det på sig när hon döptes...
  • Malinmamman

Ja den är verkligen underbart söt!

Malin med världens bästa Ida
  • Annanas86

har inte läst hela.. 

jag vet en som köpte en kompass till ett dop så hon kunde ta ut rätt riktining i livet, Inte så kul att få en kompass kanske.. men fyndigt på något vis..  

• MuminMy

hmmm, vad heter nu sajten med de där fina tavlorna... man kan välja text och sådär *arrrr* Nån annan som vet vad jag menar och som varit smart och bokmärkt sidan?

Jag tycker tavlor och böcker är bra doppresenter Sonen fick en jättefin tavla med JohnBauer motiv...

En enda solstråle är nog för att driva bort många skuggor. /Franciskus
  • MuminMy

just det!

*skyndar mig att bokmärka*

En enda solstråle är nog för att driva bort många skuggor. /Franciskus
  • fru januari

Man kan beställa jättefina spargrisar i porslin med barnets namn och datum på från någon bank. Jag tror att det är Swedbank. Hittar inget på deras webbplats, men fråga på ett kontor.

• erika86

Någon som vet var man kan köpa Elsa Beskow tallrikssetet?

• williewillie

Har för mig att beskow finns på duka.. andra tips är lära gåvagn, bobbycar, lek o lär leksak, eller varför inte öppna ett sparkonto där du sätter in en slant varje månad till hans första cykel..

• bellanbus

TS vad köpte du?? *nyfiken*

Svar på tråden annorlunda doppresent?