annorlunda doppresent?
Är det någon som har tips på en kul doppresent som INTE är ett smycke/album/tandburk/pengar/sagobok? Vill hitta på nått tufft till min systerdotters dop....
Tack tack!
Är det någon som har tips på en kul doppresent som INTE är ett smycke/album/tandburk/pengar/sagobok? Vill hitta på nått tufft till min systerdotters dop....
Tack tack!

Ja den är verkligen underbart söt!
har inte läst hela..
jag vet en som köpte en kompass till ett dop så hon kunde ta ut rätt riktining i livet, Inte så kul att få en kompass kanske.. men fyndigt på något vis..
hmmm, vad heter nu sajten med de där fina tavlorna... man kan välja text och sådär *arrrr* Nån annan som vet vad jag menar och som varit smart och bokmärkt sidan?
Jag tycker tavlor och böcker är bra doppresenter
Sonen fick en jättefin tavla med JohnBauer motiv...
Menar du kanske www.isa.nu?
just det!
*skyndar mig att bokmärka*
Man kan beställa jättefina spargrisar i porslin med barnets namn och datum på från någon bank. Jag tror att det är Swedbank. Hittar inget på deras webbplats, men fråga på ett kontor.
Någon som vet var man kan köpa Elsa Beskow tallrikssetet?
Har för mig att beskow finns på duka.. andra tips är lära gåvagn, bobbycar, lek o lär leksak, eller varför inte öppna ett sparkonto där du sätter in en slant varje månad till hans första cykel..
TS vad köpte du?? *nyfiken*