• Bumsan80

Luleå del 7

Så nu fixar jag en ny tråd. Vi kan ju inte vänta hur länge som helst på att den gamla tråden ska börja fungera.

• Svar på tråden Luleå del 7
  • Lyckan1

Först

Mamma till Emil 23/9-06
  • norskan78

va bra bumsan.. fast du kan ju säga vad FL sa om varför tråden inte vart tillgänglig nå mera..

Nu e siljes 4:e tand kommit. fast hon får dem på lite konstiga ställen tre nere och en uppe..

(¯`°?.¸ ღ♥ Kevin & Silje ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Anna o Marthine

Marthine har tvärtom, flest tänder uppe. Fyra uppe och två nere. En av tänderna där uppe kikade fram lite före dem andra, så hon har sett ganska kul ut När hon ler så ser man en lite längre tand och sen tre små i överkäken men såå gulligt! Men nu förstår man ju varför hon sov så oroligt här för nån vecka sedan, tre tänder som sprack upp samtidigt. Det kan ju inte ha varit så skönt!

Bra att du startade en ny tråd Bumsan. Konstigt att dem inte har fått det att fungera igen, dem har ju jobbat på det ganska länge nu tycker man!

Om mindre än en timma ska vi pysa iväg till Kallax och hämta Ronny -längtar!!
    Pratade med honom för ett tag sedan, på flygplatsen i Oslo hade han träffat på både min kusin och en annan norrman som är tillsammans med en gammal klasskompis till mig och alla skulle dem med samma flyg -världen är bra liten ibland!

♥ Marthine 061006 ♥
  • Kelly och Kevin

Nu hittade jag oxå hit!!

♥♥Kelly & Kevin♥♥
  • Bumsan80

Ha ha ha.. Nu fungerar den gamla tråden. men vi kan ju lika gärna fortsätta skriva i dennna....

• norskan78

SÅÅÅÅÅ FINT VÄDER!!!!!

det visar 16 grader i skuggan hos oss NU nice

nu skall jag ut å leka lite med Kevin innan jag åker till storheden..

Ha en super dag

• norskan78

bumsan, vet att du skall kolla efter en klänning till bröllopet,men gå in på Gina Tricot,där köpte en kompis tillmed ett sååååå snygg blus. med pyffärmar och silk typ..grymt snygg. Sen om du köper nån snygg kjol att ha till..

• Sugardynamite

Godmorgon tjejer!

Äntligen är jag inte helt däckad av förkylningen längre även om jag fortfarande är snorig som tusan.
    Passar på att sitta här och hänga en stund medan Frank och David sover.

Måste köpa en ny vattenkokare idag. Våran gick sönder igår. Men den var välanvänd!

Svar på tråden Luleå del 7