Luleå del 7
Så nu fixar jag en ny tråd. Vi kan ju inte vänta hur länge som helst på att den gamla tråden ska börja fungera.
Så nu fixar jag en ny tråd. Vi kan ju inte vänta hur länge som helst på att den gamla tråden ska börja fungera.
Puffa - Men de är massa konstiga skruvar o muttrar som jag inte har en aning om var dom ska vara, köpt sängen begagnad igår så fick inte med någon bruksanvisning heller, men så svårt kan de ju inte vara
puffa: oj Sebbe ska ha dom skorna länge ser jag
vi la till 2 cm på albins fot och köpte skor efter det, blev strl 21 på kavat skorna.
Som jag sa, det är inte storleken som räknas, det är innermåttet!
på tal om viktminskning så kör jag pulverdiet nu och gått ner 3,6 kg sen i lördags ska köra det 2 veckor sen blir det viktklubb.se
det är inte motionen som är fel hos mig, det är att jag äter alldeles för mycket, för ofta, för fett
HelenZ: Vad duktig du är. Jag skulle aldrig klara av en pulverdiet... Hur funkar viktklubb.se? Jag måste också göra nåt åt vikten nu!!! Ha ha ja det är som sagt innermåttet som räknas och inget annat ;)
puffalina: Åh vincent skor är ju jätte fin!
Norskan- tyvärr har vi inte något litet bord.. ja jag tänkte nog också käka hemma och ta med korv dit upp bara
Säg till om jag ska fixa något,som typ marschaller,chips,kan gärna göra det om du vill! Plastskålar kan jag iaf hålla med
Kommer bli superroligt!! kul att göra nånting annorlunda som omväxling!
iapia: Skrev fel det är 3,0 kg ioch inge mer men det är hursomhelst superbra, det mesta är förmodligen vätska än så länge men nu så kommer nog kroppen att sätta igång att tugga fett när den inte får i sig tillräckligt med kalorier
Viktklubb hjälper dig att gå ner i vikt utan att du själv behöver tänka så mycket gå in och kolla på www.viktklubb.se så här står det iallafall
Hjälp med din viktprofil: Våra forskare har tagit fram ett antal frågor. Med dem som bas tar vi fram just din viktprofil. Dina förutsättningar och din målsättning ligger till grund för just det program som hjälper dig att gå ner i vikt. Självklart finns det även program för dig som vill behålla din vikt och komma i bättre form.
Egna menyer: Du får ett nytt menyförslag varje dag som är anpassat efter just det antal kalorier du behöver.
Recept som inspirerar: Till din hjälp finns 1500 specialanpassade recept för vardag och fest. Har du egna favoriter lägger du lätt till dem och får full koll på kalorierna.
Personlig dagbok: Fyll i och följ hur mat och motion påverkar din kaloriförbrukning.
Specialanpassade motionsprogram: Upplev hur träningen blir något lustfyllt. Med ett individuellt anpassat motionsprogram får du bättre form och går enklare ner i vikt.
Smarta verktyg: Hur mycket kalorier är det egentligen i maten du äter? Våra verktyg ger dig besked direkt. Motionskollen visar hur mycket du förbränner när du tränar. Med inköpslistan handlar du hem rätt ingredienser till alla nyttiga och goda recept.
Diagram som visar vägen: Följ din utveckling vecka för vecka mot ditt mål. Dina personliga diagram visar hur ditt BMI ändras och du kan följa kalori-, vikt- och midjekurvor.
Hjälp av experterna: Har du frågor kring viktminskning, mat, motiviation och motion? Vi har svaren. Du kan chatta med våra experter, skriva egna frågor och läsa vad andra medlemmar redan fått klara besked om.
Din egen coach på nätet: Våra experter hjälper dig att hålla motivationen uppe med tips och råd vecka efter vecka.
Nya bekantskaper: I vårt forum pågår en ständig aktivitet. Här möter du andra medlemmar och får ta del av med och motgångar. Hämta stöd och inspiration från andras bloggar eller dela med dig av dina egna erfarenheter i en egen blogg.
kort sagt dom hjälper dig att gå ner i vikt utan att du behöver tänka så mycket själv! supersmart
"Vi räknar ut din dagliga kalorinivå och hjälper dig att fylla den med rätt innehåll. Det är inte bara hur mycket du äter utan även vad du äter som påverkar din hälsa. Du får färdiga menyer med inspirerande recept som är enkla och snabba att tillaga"
det är precis vad jag behöver
Helenz: Aha kanske nåt för mig får fundera på saken.
Var iväg till Wedins och köpte Kavat skorna iaf i strl 21. Hoppas dom blir bra nu. Marco tyckte dom såg stora ut och när jag sa att jag funderat på en storlek större undrade han om jag ville att dom skulle passa nästa vinter också =)
blä jag skulle få resa med jobbet till hamburg 26-30 september men inte kan jag resa utan min baby så länge jag kommer tacka nej, trist!
jag missade ju barcelona- real madrid förra året också.... nåja vad gör man inte för sin baby
både jag och zacke har kört viktklubben...han har ju gått ner 20 kg...
Jag var med i viktklubben tidigare, men det strulade hela tiden. Men de har kanske fått ordning på alla saker nu. För då blev det bara jobbigt.
Jag ammar och har en fin-fin ursäkt till att inte ta tag i övervikten...
Jag har inte lyckas mäta tyras fötter, det behövs fler händer och en riktig mätmojäng för det. Åandra sidan har vi ju redan vinterskor, så jag hoppas att de blir rätt i vinter.
dags för en ny tråd!
www.familjeliv.se/Forum-11-271/m24383334.html