Inlägg från: mindrah |Visa alla inlägg
  • mindrah

All Inclusive- vad ingår ej?

Jag har bott på All Inclusive i Egypten, där ingick allting, utom det som fanns i minibaren på hotellrummet...

ღ?♥?:*¨¨*:?♥Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg...♥?:*¨¨*:?♥?ღ
  • mindrah

Glass ingick när vi bodde på All Inclusive, fast bara på speciella tider...

ღ?♥?:*¨¨*:?♥Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg...♥?:*¨¨*:?♥?ღ
  • mindrah
    Fia Lundbom skrev 2007-06-05 11:04:07 följande:
    Jag har bott på all inclusive hotell tre gånger.Turkiet, Rhodos och Cypern.Generellt ingår alla måltider, snacks emellan måltiderna och lokala drycker fram till midnatt.Turiket hade inte speciellt gott vin, så då köpte vi vin av annan sort. Kostade runt 80 kr flaskan.Färskpressad juice kostade också.Hur mycket fickpengar man behöver beror ju på hur mycket man ska shoppa och äta ute.Vi åt ute en gång i Turkiet och fick punga ut med ca 800 kr för en inte alltför exklusiv middag för 2 pers.
    800 kronor för två personer i Turkiet? Vart var ni? *nyfiken* De fem gånger jag varit i Turkiet har jag aldrig betalat mer än 150:-/pers inkl dricka, och fått hur exklusiv mat som helst...
  • mindrah
    Fia Lundbom skrev 2007-06-06 09:47:39 följande:
    Mindrah: Vi bodde i Incekum men åkte en kväll till Antalya och åt på en resturang vid hamnen. Den kanske var lite dyrare än normalt- vi var förvånade över priserna.
    Det förstår jag att ni blev, jag blev jätteförvånad när jag läste det... Hoppas det var gott iaf! =)
Svar på tråden All Inclusive- vad ingår ej?