Massageterapeuter!
hej hej. jag är också utbildad massageterapeut. har inte startat företag ännu, får se när det blir. blir du certifierad också eller?
hej hej. jag är också utbildad massageterapeut. har inte startat företag ännu, får se när det blir. blir du certifierad också eller?
jo, jag läste på bergqvist i linköping, och där gör man certifieringsprovet innan man slutar, så det har jag gjort och blivit godkänd. känns väldigt mycket värt faktiskt att vara just av svenska branschrådet certifierad, eftersom det är mycket det folk tittar efter idag när man väljer massör.
har hört väldigt blandade saker om axelssons.. mycket negativt i det sista tyvärr.. men jag kan inte säga om det är en bra eller dålig skola faktiskt.. jag funderade på att välja den, men valde bergqvist i stället av olika anledningar.
Lotus: jag arbetar inte alls som massageterapuet nu, mer än att jag hjälper familj och vänner när det behövs. skulle starta företag med ett par vänner, men dom backade ur och jag kände mig inte mogen för att ha helt eget företag. jag planerar att starta företaget när jag fått fast tjänst på cirka 50% med något annat och så fylla ut med massagen resterande.