hej ts jag kan inte se nåt är fel alls,här där jag bor så finns ca 12 barn på emellan 3-5 år som alltid är ute ensamma,min grannes flicka är 8 år ,här i vår stad får du inte ha fritids efter dom är fyllda 8 år så hon går till skolan ensam och är ensam mellan kl 7-8 ,jättebra tycker vi grannar här för idag så daltas det alldeles för mycket med barn,se bara på mina söner som nu är 17 och 15????
dom städar aldrig,går inte upp utan att jag väcker dom ännu?
tar aldrig en macka själva eller hjälper till med något?
jag har begått ett stort misstag och haft dom som små alldeles förlänge vilket inte är att rekommendera,jag tycker du ska ha medalj och din duktiga tös med!
jag får lida av att jag valde att vara hemma och pyssla om mina barn och gör ännu gör inte samma misstag! min stora son kan inte ens söka sommarjobb själv utan ber mig fylla i ansökan...
du har inget fel gjort och det kommer inte soc heller tycka!
min stösta son hade samma onda kolik som din son haft,han är 17 idag och har alltid magproblem,den värsta koliken försvinner givetvis efter 8-9 månader men deras mage förblir känslig för er som inte visste det!lycka till ts soc kommer inte se problem i er familj dom kommer se att du låter ditt barn ta ansvar tidigt? nej det är inte tidigt det är lagom ålder.
jag har varit anmäld och nyligen varit i en utredning,då påtalade tvärtom soc till mig flertalet gånger jag borde låta min 4 åring leka ute ensam ,låta honom lära sig hjälpa till så inte jag får samma trubbel som med mina stora!