Inlägg från: roha |Visa alla inlägg
  • roha

Nån som varit i Nessebar i Bulgarien?

Vi ska till Bulgarien nästa vecka, till Nessebar (ca 10 minuter från Sunny Beach).
    Nån som varit där o har nåt att säga om stället??? Just nu e det pissväder där nere så jag hoppas att det blir bättre, men man får va beredd på att inte kunna fläka sig på stranden var dag, så nån som har nåt tips för en halvmulen dag???

Jaha.....Så va man egenföretagare då....
  • Svar på tråden Nån som varit i Nessebar i Bulgarien?
  • roha

Tack så mycket för era svar! Ska bli så skönt att komma hemifrån.
    O det gör inget att det inte e barnvänligt, lilla Savannah ska nämligen inte följa me!

• roha
    trollprinsessan skrev 2007-06-05 14:21:01 följande:
    Ja då kan jag säga att det är helt ok! =)Var bara beredd på att man kanske inte får in sina måltider samtidigt på restaurangerna.Vi var ett sällskap på 2 vuxna och 3 barn .. och vissa av oss fick vänta nästan en timma innan vi fick vår mat medans de andra fick in maten efter en halvtimma ungefär.. ha det så trevligt! =)
    det låter ju inte kul...men man får göra det bästa av det i så fall o ta en öl till medans man väntar...

Vet du hur det e med priser på kläder o så där? Tänkte inte ta me mig så mycket t-shirts o shorts o så utan köpa där nere, va tror du om det? E det billigare??
  • roha

okej....får se va man hittar då...
    vet du hur det e me magsjukdomar o så???
    har köpt imodium + på apoteket, behöver man nåt annat oxå??

Svar på tråden Nån som varit i Nessebar i Bulgarien?