Inlägg från: Taggtroden |Visa alla inlägg
  • Taggtroden

Ni som skrivit C -uppsats; blev ni godkända direkt?

Hejsan!

Jag tror att jag har sett en liknande omröstning för inte allt för länge sedan,
    men jag hittar inte denna så jag skapar en ny!

Jag ska till veckan ner på uppsatsventilering och undrar hur många som blivit godkända
    direkt?

Jag är nämligen skitnervös inför detta

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ni som skrivit C -uppsats; blev ni godkända direkt?
  • Taggtroden
    sisley skrev 2007-06-03 16:40:26 följande:
    Vi blev godkända men fick göra justeringar. Jag upplevde ventileringen som rätt jobbig. Jag kände mig ifrågasatt mest hela tiden. Lycka till!
    Vad jobbigt! Jag är rätt känslig av mig och hoppas att det kommer att va bra stämning i alla fall. Dock verkar hon som ska opponera på mig va snäll och seminariehandledaren är snäll Men man vet ju aldrig hur man känner förens man står där ... :/
  • Taggtroden

Ja, visst är det så att i och med att handledaren har godkänt min uppsats för ventilering och opponering så borde man ju inte kunna bli underkänd! Skulle ju va en knepig handledare annars!

Nej, jag vet ju att de inte vill sätta dit mig på nått sätt. Men man har ju hört om vissa som får konstiga människor som opponerar på dem och bara skäller... men det verkar jag inte ha fått som tur är

Tack för era svar! Det känns ju bättre och lite mer påtagligt när man får höra om andra som redan gjort det som kommer för mig på torsdag

Svar på tråden Ni som skrivit C -uppsats; blev ni godkända direkt?