• Anonym (flex)

Telesex

Hej!

Måste bara skriva av mig lite ang min lilla hobby!

Har senaste tiden haft ett otroligt intressant litet äventyr. Jag har fått en liten "thing" för just telesex. Det finns inget bättre än att få njuta tillsammans, fantisera och till slut få komma i en skön orgasm med en lika kåt och vild person som en själv. Det ger självklart ännu mer spänning om man inte känner personen på andra sidan telefonen. Därför har jag ringt en av dem heta linjerna på marknaden och fått både höra och snackat med otroligt charmiga, kåta o intressanta människor, både kväll, dag, som natt o morgon. Verkar som om det finns gott om aktiva männsikor med samma intresse för spänning, fantasier och som vill leva ut dem utan att tex hoppa isäng o bokstavligen riskera ev partnerskap.

Jag älskar att kunna va annonym, få uppskattning, samt sååååå underabara orgasmer så det finns inget liknande!

Finns det fler som har samma intresse? Hur upplever ni tele sexet?

• Svar på tråden Telesex
  • Anonym (snubbe)

jag gillar det otroligt mycket, men däremot så ringer jag inte ofta för det skulle bli så dyrt. men när jag väl gör det så är det absolut den skönaste runk som finns

• Anonym (flex)

Kul o höra! Som tur e så e man tjej så då kostar dem flesta samtal inte mer än lokaltaxa. Det är ju helt ok, men man blir lätt beroende! ; )

• Anonym (snubbe)

visst är det så, och speciellt anonymiteten gör att man släpper loss och låter fantasierna rusa iväg

• Anonym (flex)

Innan jag testa kunde jag inte drömma om att det kunda va såååå skönt. Känns som man kan hålla på i timmar. Det är nästan så det blir ännu mer upphetsande och hinna snacka med fler än en då man ringer, så man verkligen få sjysst utbud! Låter lite hemsk, men det är rena rama sanningen! Man e den man vill och får välja att snacka med vem man vill.....det gör mig så kåt! = )

• Anonym (snubbe)

jag skulle vilja göra det oftre om det var billigare, för det är verkligen störtskönt

• e bennet

Ni kanske kunde ringa varann?!

• Anonym (snubbe)

why not, skulle gärna göra det igen

• Anonym (flex)

heheheee...ni säger det!

Men då är det ju ingen match ju!
    ; )

• Anonym (snubbe)

man kan ju vara anonym iallafall

• Anonym (flex)

Jo det är väl sant....hehe...! Det är ju det som e grejen, tycker jag iaf! Vet man för mycket så blir det svårare o fantisera! Spec gällande utseendet av saker o ting *blink*!

Svar på tråden Telesex