• Anonym (flex)

Telesex

Hej!

Måste bara skriva av mig lite ang min lilla hobby!

Har senaste tiden haft ett otroligt intressant litet äventyr. Jag har fått en liten "thing" för just telesex. Det finns inget bättre än att få njuta tillsammans, fantisera och till slut få komma i en skön orgasm med en lika kåt och vild person som en själv. Det ger självklart ännu mer spänning om man inte känner personen på andra sidan telefonen. Därför har jag ringt en av dem heta linjerna på marknaden och fått både höra och snackat med otroligt charmiga, kåta o intressanta människor, både kväll, dag, som natt o morgon. Verkar som om det finns gott om aktiva männsikor med samma intresse för spänning, fantasier och som vill leva ut dem utan att tex hoppa isäng o bokstavligen riskera ev partnerskap.

Jag älskar att kunna va annonym, få uppskattning, samt sååååå underabara orgasmer så det finns inget liknande!

Finns det fler som har samma intresse? Hur upplever ni tele sexet?

• Svar på tråden Telesex
  • Anonym (snubbe)

ringer du mest på kvällar eller dagtid?

• Anonym (flex)

Mest eftermiddagar och kvällar. En del mornar har man iof inte heller kunnat hålla sig! = )

Själv då?

• Anonym (snubbe)

då när jag väl ringer så är det oftast på mornar det är då som jag är extra sugen på prata med en tjej. vilka linjer brukar du ringa?

• Anonym (flex)

hmmmmm.....ska jag verkligen svara på den frågan??? Den kan va lite väl avslöjande! L*

Du börjar! Vilka ringer du?

• Anonym (flex)

Ringer Scandinavian Hotline

• Anonym (flex)

Då har vi iaf inte snackat! hehehe.....så fantasier finns det nog gott om! ;)

• Anonym (snubbe)

vi skulle nog få det skönt tillsammans, hur gammal är du?

• Anonym (snubbe)

32, vore trevligt att testa att hamna på samma linje

• Anonym (flex)

Du säger det! Ler*

Jaaaa du kanske gör det ngn förmiddag! Ska nog busa lite på torsdag..........

Så vi kanske hörs då! = )

• Anonym (snubbe)

ska testa scandinavian hotline, vet du vad det kostar för killar?

• Anonym (flex)

8.95:-/minut tror jag! O vanlig taxa när man väntar, men jag e ej helt säker!

KUL ifall du testar! Kanske hörs av rent av utan att vi vet om det! Ler*

• Anonym (snubbe)

jag hittar inget nummer dit, hur finner jag det. jag har sökt på webben

• Anonym (snubbe)

hittade numret, ska försöka innan 9 på torsdag

• Anonym (flex)

Ska bli kul o se om man kanske finner ngn "kåt" 32-åring då! Ler*

Svar på tråden Telesex