Någon som köpt ett bollhav till sitt barn?
Funderar pa att köpa det till den über-energiske sonen.
Gillade era barn det?
Funderar pa att köpa det till den über-energiske sonen.
Gillade era barn det?
vart köper man/ hur mycke kostar de å VAR får man plats med ett bollhav? =P
vi köpte bollhav till vår son i 1 års present. Hade n liten pool som vi sen köpte bollar och fyllde med, tanken va att han ska ha en större pool sen men måste köpa fler bollar. 100 bollar kostar runt 110 kr, beroende på var du köper dom
kolla bild i galleriet om du vill se vårt, under 1 års dagen =)
hittade ingen bild på nåra bollar? =(
nu ligger dom där. upptäckte själv att dom inte kommit med =)
haha va gulligt, tog juh inte så jättestor plats heller..
jag köpte en hoppborg en gång när jag bodde i lägenhet.. den e ihoppackad nu för jag bor fortfarande i lägenhet.... :-P
Idizen: vad gulliga bilder. Min granne har köpt ett bollhav till sina små, fast ett större. Hon hade fyrahundra bollar i och det var alldeles för lite... Det var så stor så att jag själv hade kunnat ligga där (fast kände att det kanske inte passade att jag hade hoppat i)...
Hejsan!
Ville bara tipsa om att på COOP har det en rutschkana , liten pool och 50 bollar ( nalle phu motiv).
Priset är 499:-
Det var jätte mysigt, funderar på att köpa det till min dotter faktiskt.
Vilka söta bilder idizen
Gillar barnen bollhavet, ni som har eller känner dem?
Skyddängeln: men med 50 bollar blir det inte så mycket kan jag säga. Den poolen som jag såg så kändes det som rätt så lite bollar (fast nu var ju den poolen i och för sig rätt s stor) men jag kan tänka mig att det är lite ändå. Föresten går det bra med en sådandär vanlig uppblåsbar pool eller är det någon särskild???
Amadeus älskar sitt bollhav =)
Som sagt i födelsedagspresent fick han en större pool, men eftersom vi bara köpt 2 paket bollar (alltså 200 ca) så kan jag säga att i den poolen så täckte det inte ens hela botten =)
Så därför fick vi ta den lilla poolen vi hade istället.
Ska köpa fler bollar senare.
Tänkte att i sommar kan man fylla den stora med hälften vatten och sen ha alla bollar där i oxå =)
Siamusen: nja...ska jag vara ärlig så verkade det som om min lille kille tyckte det var roligast. De barnen som hade den verkade ha tröttnat på det. Kanske lite nyhetens behag?
min dotter var hos en vän till mig och hennes barn hade ett litet bollhav.
Tyckte att det var jättekul att sitta i, framförallt att smaka och utforska.
Men jag tror att det är en rolig och lekfull grej.
Och att åka rutschkana är ju alltid roligt, hi hi.
Fast det beror kanske också på hur gamla barnen är...härligt med många färger och så.
Nillan; Men man kan väl kanske köpa lite till bollar, och poolen var väl inte av största modell.
Jag tror på att man kan ha en vanlig uppblåsbar pool, det är ju en sådan som ingår i paketen.
var får man tag på fler bollar?
Skyddängeln: ja, det går säkert bra...blev faktiskt sugen på att köpa en efter den här diskussionen. Ska genast gå och tjata på gubben lite;)
bollar kan man köpa på de flesta barnaffärer: br, Toys´r´us, babyland, babyproffsen beroende på var man bor.
Min älskar bollhav, fast vi åker till mitt jobb och leker i ett
Min son är 11 manader men âlskar att springa och kasta sig pa saker. Tänkte att han skulle fa röja loss ordentligt och kasta bollar och ha sig
Tack för alla svaren förresten