Inlägg från: Flickanx2 |Visa alla inlägg
  • Flickanx2

Någon som köpt ett bollhav till sitt barn?

Idizen: vad gulliga bilder. Min granne har köpt ett bollhav till sina små, fast ett större. Hon hade fyrahundra bollar i och det var alldeles för lite... Det var så stor så att jag själv hade kunnat ligga där (fast kände att det kanske inte passade att jag hade hoppat i)...

• Flickanx2

Skyddängeln: men med 50 bollar blir det inte så mycket kan jag säga. Den poolen som jag såg så kändes det som rätt så lite bollar (fast nu var ju den poolen i och för sig rätt s stor) men jag kan tänka mig att det är lite ändå. Föresten går det bra med en sådandär vanlig uppblåsbar pool eller är det någon särskild???

• Flickanx2

Siamusen: nja...ska jag vara ärlig så verkade det som om min lille kille tyckte det var roligast. De barnen som hade den verkade ha tröttnat på det. Kanske lite nyhetens behag?

• Flickanx2

Fast det beror kanske också på hur gamla barnen är...härligt med många färger och så.

• Flickanx2

Skyddängeln: ja, det går säkert bra...blev faktiskt sugen på att köpa en efter den här diskussionen. Ska genast gå och tjata på gubben lite;)

Svar på tråden Någon som köpt ett bollhav till sitt barn?