Inlägg från: englaspappa |Visa alla inlägg
  • englaspappa

J*vla golv!!!

Beror på vad det har varit under från början tex, själv hade jag laggt en 12 mm gips unnder som gol ( dött golv ) men vet ej vad du har under nu och vad du ska lägga det på, kanske du lägger det på övervåningen mm då e det inte så farligt, hade det varit klinkers mm hade jag laggt 24 mm spån skiva o sen gips , primat spånen o sen gispen inna, men det där e så olika hus på vilket tal det e buggt, men efterson jag nyligwn har gått en utbildning på våtrumsäkring, så gäller det samma som matta, / våtrumsäkra, e det avlopp så gäller gimmimanschett o e det avlopp så mins / alla som inte trodde det 1*1 meter vare säg det är gammla regler i källeren eller övervånigen, , dessutom skulle jag tilliita ngn som har sin behörighet inom dessa områden eftersom dom ( måste numer lämna 10 års garanti) HOPPAS DET HJÄLPER NGT,annars får du fråga på så hjlper jag dig, som sagt det beror på var du vistas u huset..

• englaspappa

Är det stor yta du ska lägga tex över 3m3 så tycker jag du ska lägga platonmatta, förts o främst får golvet andas för det andra håller golver mkt längre, utan sprickor och isärglidningar

• englaspappa

Opps ngt hände.. :D
    förmodade att ni flytspaclade golvet, bara ni blev nöjda så dvs :D

Svar på tråden J*vla golv!!!