*Ja nu var jag allt snäll :-) Slänger in
*ger alla i den här tråden en bamsekram*
Känns underbart att se att det finns så många fördomsfria människor!!!
/Två glada och stolta blivande mammor
*ger alla i den här tråden en bamsekram*
Känns underbart att se att det finns så många fördomsfria människor!!!
/Två glada och stolta blivande mammor
Tack Leidy!!
Brödsmulan - Yup! Äntligen... (iofs så har ju vi inte pallat vänta, men ändå!!)
Tänkte bara tillägga att det är fr.o.m den 1:a Juli... inte juni...
*lycklig över ett så underbart och efterlängtat beslut!!!*
Usch, jag måste faktiskt säga, som FÖREDETTA troende MUSLIM och som homosexuell med ett barn på väg och stundande bröllop att jag SPYR på den här jävla debatten.
NEJ Fatima! Jag tycker INTE att det är relevant för oss homosexuella att få veta varför troende anser att gränsen skall dras vid äktenskap och barn. För jag och många, många andra BRYR oss ärligt talat inte om varför! Därför att de flesta troende bryr sig inte ett skit om att lyssna på oss (och först och främst "predikande" muslimer). Varför ska vi då sitta och lyssna på deras (LÄS: ert) skitsnack!!!!
Jag tycker att det är dags att hålla sig till ämnet och besvara TS fråga, istället för att sitta och diskutera otrohet, incest och pedofili i arabländerna bl. a.
STICK TO THE F****ING SUBJECT!!!!
*arg, förnärmad och kränkt*
/STOLT ICKE-MUSLIM
*skrattar*
Nej du, jag tycker du kan fortsätta diskutera frågan med dig själv... (som vanligt) Lägger inte energi på att diskutera åsikter som folk har läst i en bok så att de slipper fundera på vad de själva tycker.
Dessutom så tycker jag att du (och om de finns fler som orkar diskutera det här med dig) ska ta och starta en ny tråd och låta TS få ha den här tråden i fred.
Fatima
Jag har aldrig sagt att det är personen och inte könet som man faller för, så det där behöver jag inte svara på eller försvara på något sätt.
Okej DaCiss, då förstår jag! Tack för att du förklarar för mig!!
Då ber jag så hemskt mycket om ursäkt för att jag kände mig kränkt och diskriminerad när Fatima m. fl. tar upp homosexualitet, abnormitet, incest, pedofili och otrohet i samma mening utan att blinka. Självklart! Hur kunde jag missa det!?! För att förstå homosexuella så måste man också få förklaringar på otrohet, incest, pedofili, sexuella blockeringar, kriminella, mördare etc etc.
Nu är allt glasklart! Och VIPS så har kraven som TS hade för tråden uppfyllts!
"MEN inga påhopp eller fördomar nu TACK! Jag söker främst ett svar på frågan och en motivation till varför. Låt detta bli en trevlig tråd. Ok?"
Lamia!!
Skönt att någon är förståndig nog att förstå vad man försöker framföra!
DaCiss.... nu undrar jag var du har sett att Lamia har diskuterat syskonkärlek och sagt att det är äckligt och hemskt. Kan nämligen inte hitta det.
Du kanske bör fråga de som har uttalat sig om detta istället?
Jag tycker inte att förklaringen håller.