*Ja nu var jag allt snäll :-) Slänger in
Suck, här skrev jag ett längre inlägg och sen blev jag utkickad från sidan och inlägget försvann. Jaja. Men jag skulle svara dig fatima. Men nu blir nog svaret kortare.
Jag tror inte man har blockeringar rån Gud, jag tror de är inlärda. Man såg ju lite av det iom homosexualiteten. Förr ansågs det av de flesta vara äckligt och hemskt och till och med en sjukdom. Nu är det avvikande och diskriminerande att inte respektera och anse att homosexualitet är normalt. Skulle det ha att göra med Gudomlig blockering borde ju större delen av befolkningen ännu tycka detsamma? Och varför skulle i såna fall vissa vara homosexuella själva, borde inte dom också ha dessa blockeringar?
Nej jag tror det bara är inlärt. Min mamma tyckte det allra viktigaste att lära sina barn var behandla din nästa som dig själv. Och det har fastnat djupt i mig. Jag skulle inte vilja anses vara äcklig och min kärlek äcklig om jag haft en bror och blivit kär i honom. Då gör inte jag det heller. Nu sitter det så djupt i mig att allt det här kommer naturligt för mig, jag säger inte att jag respekterar dem för att inte trampa dem på tårna utan som jag sagt tidigare så är det bara så här jag känner. All kärlek är vacker och den har ingen gräns. Så länge ingen far illa så ska all kärlek få finnas och flöda.
Jag tror också att inget barn mår bättre av att vara hemlös och bo på gatan eller i ett barnhem. Om det finns ett kärleksfullt hem för det barnet att växa upp i är det ju långt bättre än att vara hemlös och föräldralös? Jag förstår inte varför ett barn hellre ska få sitta ensamt utan att få uppleva ett hem bara för att två föräldrar t ex skulle vara kusiner eller syskon eller att det bara är frågan om en förälder. Dessutom tycker jag varje vuxen som skulle kunna ta hand om ett barn (inte vara alkoholist, ligga i koma, drogad, mördare - sådana självklarheter för olämplig förälder) ska ha rätten att få uppleva det fantastiska med barn!