• Pamela

*Ja nu var jag allt snäll :-) Slänger in

Jo, jag fornekar absolut inte att hetero aer normen, men bara for att homo inte aer det gor det inte till onaturligt, det aer ju inte ett resultat av miljoforgiftning eller artificiell genmodifiering utan ett resultat av Moder Jord, aeven om vi inte kan forklara varfor hon har valt att skapa homolaeggningen!

• Pamela

Tristan:

mycket intressant fraga! undrar om nagon har mod att svara pa den!

• Pamela

de som fragan riktar sig till verkar inte vara inloggade... vaenta o se...!

• Pamela

det aterkommer nog for att ransaka sig sjaelva!

• Pamela

fatima:

det aer en ganska vanlig arrogans utav oss manniskor att tro att vi inte tillhor djurlivet! pa sa saett raettfaerdigar vi mycket ont som vi gor.

• Pamela

Universal:

Jag forstar din skepticism till ett 'acceptera allt' samhaelle! Det skraemmer mig ocksa! Men jag tror inte att det har med homosexualitet att gora hur jag aen vinklar och vrider pa det, utan det beror pa, i min tro, nihilism och en 'jag tror inte pa nagot'- attityd daer vi aer sa j***a individualistiska och glommer bort att tro pa varandra och maenniskors lika vaerde blir bortglomt nagonstans i vara egocentriska, sorgliga och materialistiska sjaelvupptagna vaerldar... Nihilism och ateism aer i min asikt grunden till ett sonderfallande samhaelle.

• Pamela

Fatima:

Vad du skrev var det absolut dummaste jag har hort! jag kan inte mer aen instaemma med Yiskah's senaste inlaegg, jag hoppas att du skaems!

Hur i fridens namn kan du jaemfora ett homosexuellt par med incest? dessutom i Guds namn????!!!

Ditt inlaegg var ett riktigt praktexempel pa missbruk av Guds ord o kaerlek!

• Pamela

Fatima:

religios tro och tro i ren allmaenhet (av vilken sort) bor finnas i varje individs liv men daerimot bor inte myndigheterna raetta vara lagar efter en tolkning av Guds ord utan fundamentala maenskliga raettigheter ska ligga som grund for dem!!!

• Pamela

fatima:

din fraga aer lite misanpassad i denna traden! dessutom, tycker jag sjaelv att svaret aer for sjaelvklart for att ens diskuteras!

• Pamela

Hej o hallo Tristan!

Ja denna traden har nu borjat jaemfora homosexulitet med incest o manga andra saker....
    trakigt att en diskussion ska spara ut pa det viset!

Svar på tråden *Ja nu var jag allt snäll :-) Slänger in