• Yosa

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

9kärleken6:
    tack för att du länkade hit!

• Yosa

Är det någon som vet vad det är för hamburgerkedjor/kiosker utanför. Jag skulle vilja kolla allergiguide på deras hemsida pga av dottern allergi?

Finns Max? McDonalds? Sibylla?

• Yosa

annsing82:
    Tack för det! Blir till att kolla deras allergiguide och sen äta där på semestern!!

• Yosa

Någon som vet om de har mamma-shorts (alltså gravid-shorts)?

• Yosa

Någon som vet om de har mamma-shorts (alltså gravid-shorts)?

• Yosa

Mira:
    Hur har de det nu då? Alltså med det provade plaggen? Slipper man lägga tillbaks dem? Räcker det om man lägger dem på en plats vid provrummen?

• Yosa

Hur tror ni att det verkar om min dotter som sitter i sulky vill tex äta äpple (inte glass eller nåt sånt kletigt då). Är det ok i en sån stor affär som man går i flera timmar? Skulle åaldrig få för mig det i en annan affär typ Lindex men detta är ju en "soecialare" där man går flera timmar. Vad tror ni?

• Yosa

Hur tror ni att det verkar om min dotter som sitter i sulky vill tex äta äpple (inte glass eller nåt sånt kletigt då). Är det ok i en sån stor affär som man går i flera timmar? Skulle åaldrig få för mig det i en annan affär typ Lindex men detta är ju en "specialare" där man går flera timmar. Vad tror ni?

• Yosa

Vi åker troligen dit nästa måndag och tisdag. Kommer till campingen på söndag kväll och shoppar sen där i 2 dagar. Kanske lite ändring av dagar beroende på vädret.

Nån som vet vad det ska blir för väder NÄSTA helg? så långt fram?

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3