Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
9kärleken6:
tack för att du länkade hit!
9kärleken6:
tack för att du länkade hit!
finns det micro på röda och blåa fiket?
Är det någon som vet vad det är för hamburgerkedjor/kiosker utanför. Jag skulle vilja kolla allergiguide på deras hemsida pga av dottern allergi?
Finns Max? McDonalds? Sibylla?
annsing82:
Tack för det! Blir till att kolla deras allergiguide och sen äta där på semestern!!
Någon som vet om de har mamma-shorts (alltså gravid-shorts)?
Någon som vet om de har mamma-shorts (alltså gravid-shorts)?
Mira:
Hur har de det nu då? Alltså med det provade plaggen? Slipper man lägga tillbaks dem? Räcker det om man lägger dem på en plats vid provrummen?
Hur tror ni att det verkar om min dotter som sitter i sulky vill tex äta äpple (inte glass eller nåt sånt kletigt då). Är det ok i en sån stor affär som man går i flera timmar? Skulle åaldrig få för mig det i en annan affär typ Lindex men detta är ju en "soecialare" där man går flera timmar. Vad tror ni?
Hur tror ni att det verkar om min dotter som sitter i sulky vill tex äta äpple (inte glass eller nåt sånt kletigt då). Är det ok i en sån stor affär som man går i flera timmar? Skulle åaldrig få för mig det i en annan affär typ Lindex men detta är ju en "specialare" där man går flera timmar. Vad tror ni?
Vi åker troligen dit nästa måndag och tisdag. Kommer till campingen på söndag kväll och shoppar sen där i 2 dagar. Kanske lite ändring av dagar beroende på vädret.
Nån som vet vad det ska blir för väder NÄSTA helg? så långt fram?