Inlägg från: Ekorrfamiljen |Visa alla inlägg
  • Ekorrfamiljen

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Har nya bilder i mitt galleri! Mappen heter såklart **Ullared**

**Alla goda ting är tre ~ Tin, Troll och Vendel!**
  • Ekorrfamiljen

Nappar är ungefär 10-15 kronor billigare per dubbelförpackning, jämfört med vår lokala mataffär. Dinappar i enkelpack kostar ungefär 5:- mindre per förpackning.

• Ekorrfamiljen
    Adelisa: Det finns märkeskläder som Adidas och Puma och sånt där nu.
  • Ekorrfamiljen
    Beach skrev 2007-07-05 17:38:14 följande:
    Halloo!!Tänkte höra om det är nån som vet om de har Crocs (foppatoffeln) i ullared på nån skoaffär? Och vad de kostar?
    Såg inga äkta Crocs där, men däremot kopior för runt 79:- på Sko-Boo.
    Athena78 skrev 2007-07-05 13:32:28 följande:
    Nån som har nåt tips på billigt boende i närheten av Gekås? Är väl skönt att sova kvar en natt när man shoppat ett antal timmar Blir ju att åka ganska tidigt hemifrån oxå, 50 mil att åka...
    Fagereds turistcenter tipsar jag alltid om. 10 minuters bilväg från själva Ullared. Kul personal och fint boende. Lite spartanskt, men till bra pris. www.fagereds.com
    BlygTjej skrev 2007-07-05 12:38:49 följande:
    Ekorrfamiljen: Vad finns det för något i Adidas och Puma då?
    Tröjor, byxor, t-shirts... (träningskläder). Fanns massor av andra märkeskläder också, men jag kollade inte så noga eftersom det var barnkläder jag var ute efter i första hand.
  • Ekorrfamiljen
    MamaKajsa skrev 2007-07-12 10:55:43 följande:
    halloj. hoppas att nån vet.uv-skydds-baddräkterna dom som ser ut som spindelmannen........finns dom kvar??? Nån som varit där nyligen?
    De fanns där för två veckor sen iaf, men jag lägger hellre en hundralapp till och köper de som finns på Lindex. De är rejäla och finns i fina färger. Den på Ge-Kås var helt sladdrig och tunn (och med Spindelmannen/My Little Pony då, uuurk! )
  • Ekorrfamiljen
    MamaKajsa skrev 2007-07-12 19:33:14 följande:
    ekorrfamiljen. tack! hehe....jag har redan tre små spindelmän här hemma, varken särskillt sladdriga eller speciellt urkiga Min kompis pojke vill ha en likadan.
    Haha! Bara jag som är allergisk mot Spindelmannen då. Jag tyckte att de kändes jättesladdriga när jag jämförde med de som finns på Lindex..
  • Ekorrfamiljen

Jag har inte märkt att deras egna nappflaskor, flaskställ mm skulle vara sämre än andra.

• Ekorrfamiljen
    shqiperi82 skrev 2007-07-17 20:32:47 följande:
    Hej! Finns det vagnar med såna barnstolar där? såna där barnet typ ligger i en bilstol som sitter på shoppingvagnen???
    Nej, det finns det inte!
  • Ekorrfamiljen
    Puss och Kram: Var det Peltor Kids du köpte på Granngården? Till det priset lönar det sig inte för oss att åka till Ge-Kås. Inte om man inte ska ha annat förstås. Jag såg att någon webshop sålde Peltor Kids för 159:- också, men då tillkommer ju frakten.
  • Ekorrfamiljen
    miiian: Vet inte om ni redan hunnit upptäcka det, men de där tuggummina är f*n värre än klister!! De släpper inte tänderna (eller nåt annat de får fäste i) så man får skrapa bort dem från tänderna när man tuggat klart!!
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3