Inlägg från: Felicia6 |Visa alla inlägg
  • Felicia6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Min son var 6månader då vi var där förra året och jag hade en babybjörn bärsele som jag o min man turades om att ha

Gick superbra och vi stannade till vid ett av fiken och gav han mat i busa lite och sen fortsatte vi våran shoppingtur

Han somnade sen i selen oxå utan problem

• Felicia6
    Felicia6 skrev 2007-07-31 19:59:24 följande:
    har det blivit bättre med nya barndelen? Är det bättre uppdelat o så man hittar?jag tycker alltid det är som så rörigt med barnsaker o barnkläder på ullared
    frågar igen om nån råkat missa frågan
  • Felicia6
    08PåVäg skrev 2007-08-02 22:05:32 följande:
    Bebis saker är bland stora storlekar på damavdelningen. Lite efter leksakerna mot damkläderna till. Inte nedervåningen. Fritid är där nere. Och radio.
    ahh, okej då hänger jag med lite bättre

tycker det är så rörigt dock på barnklädesavdelningen :S
  • Felicia6
    08PåVäg skrev 2007-08-02 22:10:22 följande:
    Jo men det beror nog lite på att där finns så mycket. Blir ju lite rörigt då. Ta god tid på er!
    ska dit i september igen och då hyr vi stuga så vi kan ta god tid på oss
  • Felicia6
    08PåVäg skrev 2007-08-03 23:56:46 följande:
    Mycket folk? Näääe idag var det lugnt! Men jag antar att vi som jobbar där ser det där på ett annat sätt. Vi jämför ju med hösten när det verkligen är kaos där!
    kaos på hösten? Yiises.. jag som trodde det var värst under semestern :S
  • Felicia6

Men SKIT.

Skulle boka stuga. Vi är 3vuxna, ett barn och en hund och enda stugorna man får hyra med hund är dom utan toa???

Vi måste ju ha toalett Dom kunde väl åtminstonde ha en eller två stugor med toa som man får ha djur i?

• Felicia6
    Emma Henrik skrev 2007-08-08 20:39:52 följande:
    Har varit i Ullared idag! Nyss hemkommen! Det blev en hel del o jag e mkt nöjd! Har lagt upp bilder på pojkkläder i storlek 74 och uppåt.. och leksaker m.m.. Kika gärna in! :) Om ni undrar om priser så fråga gärna! Orkade inte skriva det under bilderna..
    var det mkt i dom storlekarna? Måste genast in o kika
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3