Inlägg från: Felicia6 |Visa alla inlägg
  • Felicia6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Emma Henrik skrev 2007-08-08 20:39:52 följande:
    Har varit i Ullared idag! Nyss hemkommen! Det blev en hel del o jag e mkt nöjd! Har lagt upp bilder på pojkkläder i storlek 74 och uppåt.. och leksaker m.m.. Kika gärna in! :) Om ni undrar om priser så fråga gärna! Orkade inte skriva det under bilderna..
    JÖSSES va fin overallen var
    Hur mkt shoppade ni för?
  • Felicia6
    mira skrev 2007-08-08 20:47:58 följande:
    har aldrig haft nåt problem på det viset med fodrade regnställ - mkt bra när det är regniga milda höst/vinterdagar som det ofta är här i söder.
    Jag har heller aldrig haft problem med vårat fodrade.
    Det drar ju åt så mkt nere vid fötterna så inget foder sticker ju ut o kommer i kontakt med snön/vattnet
  • Felicia6
    Peak skrev 2007-08-19 17:18:55 följande:
    Felicia6 - det var mest 80 och 86
    OOhh, det är stl 80 jag är ute efter Fanns det mkt kläder i den storleken`?
  • Felicia6
    Peak skrev 2007-08-19 17:25:08 följande:
    hmm nu var jag ju inte där själv, och jag frågade inte direkt. Men det verkar ju ha funnits en del iaf
    nej just ja, sorry
  • Felicia6
    EmmaKlemma skrev 2007-08-21 10:17:50 följande:
    Är det någon som använt nappflaskor av Gekås egna märke??? Har hört att de läcker, undrar om det är ngt mer som har den erfarenheten så man vet om man ska köpa dessa??
    vi köpte dom och dom läcker om du använder andra "ringar" till den.. Men om du använder ringarna som ska vara till så läcker dom inte.
  • Felicia6
    ängeln 25 skrev 2007-08-21 11:57:25 följande:
    EmmaKlemma skrev 2007-08-21 10:17:50 följande: Är det någon som använt nappflaskor av Gekås egna märke??? Har hört att de läcker, undrar om det är ngt mer som har den erfarenheten så man vet om man ska köpa dessa??vi köpte dom och dom läcker om du använder andra "ringar" till den.. Men om du använder ringarna som ska vara till så läcker dom inte. Jag har använt andra ringar till och det har inte läckt...
    kanske olika då för alla

Det är om jag använder bambinos ringar tex till dom som det läcker, inte om jag blandar ringarna med samma flaskor
  • Felicia6
    Hallongrottan skrev 2007-08-22 10:43:12 följande:
    Oj, är inne på Gekås hemsida och kollar webcamen. Det är folk det och ännu är det inte löning och det är ju så i helgen. Hjälp och vi ska dit. Anar att vi verkligen har en dum dag att åka dit på. Snacka om att vakna tidigt i stugan och skynda sig dit.
    hade jag varit du hade jag gått på em, mer mot kvällen..
    Vi har hyrt stuga o vi kommer gå i affären efter vi kommit till stugan.. för på em är det mindre människor
  • Felicia6

Det ÄR lönehelg i helgen för flera får lön den 25e o det är på lördag så då får dom pengarna i morron..

• Felicia6
    holy skrev 2007-08-29 18:50:07 följande:
    En jacka med flera lager, fleecejacka inuti.
    nej, skaljacka är en svintunn jacka som är typ vindtät osv.. och så kan man köpa till fleecetröjja att ha inuti o så
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3