Inlägg från: Wildis81 |Visa alla inlägg
  • Wildis81

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Hej! ska till gekås den 7 september, vet någon om dom fått in julsaker då?? eller dom kanske redan har det??

• Wildis81

Ingen som vet om julsaker finns nu??

• Wildis81

Tack för svaret!! det va ju synd dock eftersom det inte blir nån mer resa innan jul.. men men...

Antonsmamma skrev 2007-08-20 19:43:36 följande:
    Har inte varit på denna tråd tidigare men var på Ullared idag , så jag kan meddela Wildis81 att inga julsaker ännu var framme vad jag kunde se. Lite papper och snören bara.... sorry!
  • Wildis81

Vi får hoppas det är så i år oxå då, jag ska dit den 7 september

3xm skrev 2007-08-20 20:07:40 följande:
    Jag var där första veckan i september förra året och då fanns det julsaker. I år ska jag åka den 5 september och hoppas på att dom har tagit fram dom.
  • Wildis81

Jag mailade kundtjänst och frågade. Fick till svar att dom fått in en del (inte hela sortimentet dock)

Adnama skrev 2007-08-21 21:54:08 följande:
    Ngn som varit där nyligen och som vet om dem har fått in jul saker än ?
  • Wildis81

Själv var jag där en lördag vid löning, jag skämtar inte när jag säger att kön slingrade sig som än orm ända till parkeringen längst bort, tyckte ju ändå det gick någorlunda fort att komma in med tanke på kön, stog i 2 timmar i kö men så va det så man knappt kom fram till någonting när man väl var inne. Sen dess så kommer jag aldrig åka dit vid löning. Ska själv åka dit 7 september en fredag... är nog lite lugnare då...

• Wildis81

Om du vill slippa köerså tror jag det är bäst att kommamellan12-13tiden pådan

glitterkorn skrev 2007-08-23 12:12:04 följande:
    Jag ska dit på lördag, så är det bara Men jag undrar ska jag satsta på att vara där en timma innan det öppnar eller en halvtimma?  Vi bor lkpg så vi kommer ju försöka åka vid 2-3 på fredag natten.
  • Wildis81

Ska dit den 7 september. Tror nog att det är mer på en lördag än en vardag, men det är nog ändå inte i närheten som vid löning...

saaandra86 skrev 2007-08-23 12:18:02 följande:
    Ska dit den 8 september. Tror ni att det är mkt folk då?
  • Wildis81

Menar du på morgon eller kväll??

Hallongrottan skrev 2007-08-23 12:34:35 följande:
    Men om vi säger att vi kommer ner till ullared vid 5 på fredagen ska checka in för stugan och så, sen går vi på gekas men varor fylls alltid på? Det tar aldrig slut?
  • Wildis81

Fredag kväll tror jag nog inte det är mycket folk, men däremot på morgon på lördag... då är det nog bättre att gå dit framåt dan vid 12 eller 13 tiden... men om ni bor i stugan så ser ni ju hur det verkar med köerna på lördagen

Hallongrottan skrev 2007-08-23 12:37:22 följande:
    Fredag kväll sen sover vi över och går dit när dom öppnar
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3