Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
Hej! ska till gekås den 7 september, vet någon om dom fått in julsaker då?? eller dom kanske redan har det??
Hej! ska till gekås den 7 september, vet någon om dom fått in julsaker då?? eller dom kanske redan har det??
Ingen som vet om julsaker finns nu??
Tack för svaret!! det va ju synd dock eftersom det inte blir nån mer resa innan jul.. men men...
Vi får hoppas det är så i år oxå då, jag ska dit den 7 september
Jag mailade kundtjänst och frågade. Fick till svar att dom fått in en del (inte hela sortimentet dock)
Själv var jag där en lördag vid löning, jag skämtar inte när jag säger att kön slingrade sig som än orm ända till parkeringen längst bort, tyckte ju ändå det gick någorlunda fort att komma in med tanke på kön, stog i 2 timmar i kö men så va det så man knappt kom fram till någonting när man väl var inne. Sen dess så kommer jag aldrig åka dit vid löning. Ska själv åka dit 7 september en fredag... är nog lite lugnare då...
Om du vill slippa köerså tror jag det är bäst att kommamellan12-13tiden pådan
Ska dit den 7 september. Tror nog att det är mer på en lördag än en vardag, men det är nog ändå inte i närheten som vid löning...
Menar du på morgon eller kväll??
Fredag kväll tror jag nog inte det är mycket folk, men däremot på morgon på lördag... då är det nog bättre att gå dit framåt dan vid 12 eller 13 tiden... men om ni bor i stugan så ser ni ju hur det verkar med köerna på lördagen