• Beach

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

kattengustav skrev 2007-07-04 12:15:22 följande:
    Julsakerna är nog redan på väg fram annars kommer det i augusti tror jag. Är babysittern som dom har nere i Ullared ställbar?
     Jag har den blå babysittern som de brukar ha. Den går att ställa i olika lägen. Verkar bra!
    BF 10 september
  • Beach

Ojj...vad var det? 199 eller nåt sånt tror jag.

Babysitter med Nalle Puh *of course* =)

BF 10 september
  • Beach

Om det inte finns boende i ullared, så finns det ju i Falkenberg. 3 mil ifrån.
    Vandrarhem, campingar, hotell...mm.. Om nu allt inte är bokat. Men med tanke på detta regnväder så borde det finnas platser över.

BF 10 september
  • Beach

Halloo!!
    Tänkte höra om det är nån som vet om de har Crocs (foppatoffeln) i ullared på nån skoaffär? Och vad de kostar?

BF 10 september
  • Beach

Ekorrfamiljen:

Tack för svaret!   Det gör inget att det är kopior, tänkte bara hitta nå sköna skor att gå med nu när man är höggravid.
    Fanns det många färger? De var för vuxna eller?

BF 10 september
  • Beach

Nån som har sett rosa Crocs-kopior för vuxna nånstans i Ullared?

BF 10 september
  • Beach
    Jiie skrev 2007-07-06 10:02:11 följande:
    Japps på Sko-Boo för 79 (tror jag de va)!
     Jippi! Då ska jag gå in där!
    BF 10 september
  • Beach
    tänkande skrev 2007-07-06 12:27:54 följande:
    Drar dit på tisdag och längtar efter att ¨få se nya barnavdelningen. Men menar ni att den är på nedre plan nu eller på gatuplan närmre damavd??Vet nån vad regnställ kostar för barn där?Har dom bra sortiment på vindjackor till dam just nu?
     På gatuplan, närmare dam & fritidsavdelning. Det är mycket större nu, & lättare att hitta sakerna tycker jag.
    BF 10 september
  • Beach
    tänkande skrev 2007-07-08 20:29:42 följande:
    Tack för alla svar! Har en liten fråga till... Vet nån om dom har Singstar på GeKås??? Vad är priset i så fall?
     Japp...Jag har köpt ett helt paket med mickar & allt. Har för mig att det kostade ca.300 kr.
    Men det finns även lösa skivor till.
    Kan  nästan hellre rekommendera NetOnNet-lagret i ullared. Där kostar det lika mycket, men de har fler att välja på såg jag sist jag var där.
    BF 10 september
  • Beach
    Micjah skrev 2007-07-09 13:07:39 följande:
    Tänkte åka till Ullared på onsdag alt. torsdag, vilken dag är bäst?Är det helt hysteriskt nu i semestertider med folk?
     Nää..jag var där i lördags...Då man inte brukar komma in alls om det är högsäsong.
    Men det var hur lugnt som helst.
    BF 10 september
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3