• Beach

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Elphaba skrev 2007-08-07 11:26:18 följande:
    En fråga till er ullaredsveteraner. Jag har varit där många gånger, men aldrig på babyjakt. Var finns alla "babytillbehör"? Finns de i anslutning till babykläerna? (vilka jag antar finns i anslutning till barnkläderna?) eller vart? Gärna någon sorts beskrivning, eftersom jag inte brukar gå igenom hela varuhuset utan kryssa till det nödvändigaste (och göra ganska korta turer totalt).
     Babyavdelningen var förut vid kassorna. Men nu har de flyttat avdelningen till mitten kan man säga. Inte så långt bort från underkläder.mm... Du borde inte missa det.
    Den är dessutom större nu än förut.

Men....babyoljor, tvättlappar, amningskupor..mm...finns borta vid tandkrämerna, hudkrämerna & det där fortfarande.
    BF 10 september
  • Beach
    Elphaba skrev 2007-08-07 11:53:06 följande:
    Ja, just det. Är babykläderna också där eller är de vid barnkläderna? Tog fram en karta på hemsidan och där står ju baby, men det uppskattas ändå "inside" tips, som t.ex. med babyoljor och tvättlappar och sånt som INTE är där.
     Kläderna är kvar allra längst in i affären.
    BF 10 september
  • Beach

De hade ju MODI förut. Men jag tror de har slutat med den.
    Min svägerska köpte en sån där. Och den pajade ju bara nån månad efteråt.
    Och vad jag förstår så hade de dåligt samarbete med MODI.
    Genom Gekås lyckades hon få nya delar till vagnen. Men MODI svarade inte på nåt av deras nummer de hade.
    Så jag tror det är lika bra att de inte har den längre. Verkar inte vara nån höjdarvagn.

Men maila Gekås kundtjänst & hör. De kanske får in nån annan eller så.

BF 10 september
  • Beach

Japp...jag köpte en vinterjacka där för 4 veckor sedan.

BF 10 september
  • Beach

jag har 3 mil... *hihi*  Svärmor bor 2 km från Gekås. Perfekt att stanna på fika om kön är för lång.

BF 10 september
  • Beach
    Lyndi skrev 2007-08-14 14:19:47 följande:
    Perfa jue!
     Jag vet! Då ringer man från henne & kollar kö-status...Sen drar man dit när det är lugnt. Brukar oftast bli innan stängningsdax.
    BF 10 september
  • Beach
    Lyndi skrev 2007-08-14 14:22:52 följande:
    Ja, nån timme innan stängningsdags är ju helt klart bäst! Mellan 18-20 typ... Grattis till magen förresten! Ser att du ska ha bebis snart...
     Tack!!   Ja såklart har man ju shoppat ALLA bebisgrejer på Gekås!!!
    Är såå glad att jag har nära dit.
    BF 10 september
  • Beach
    Lyndi:
    Ja det där känner jag igen.
    Jag köpte en sommarklänning från Ellos för 99:-. Likadan fanns på tradera...men var uppe i 179:- Förvånad
    Tänkte precis samma som dig då!
    BF 10 september
  • Beach

Ja Gekås är bra!
    Min svägerska var i ullared förra veckan. Hon & svärmor skulle laga käk. Så de sprang in på gekås efter bakplåtspapper.
    Det slutar med att svägerskan kommer ut med 2 stora kassar för 1200 spänn...*skratt*
    Man hittar ALLTID nånting där!
    Det är farligt att gå in när man inte har pengar..*ler*

BF 10 september
  • Beach
    Lyndi skrev 2007-08-14 14:48:20 följande:
    *Skrattar* Förstår att det är svårt att låta bli att grabba tag i saker på vägen ut! Det är lite samma för mig. Brukar säga åt sambon att nu handlar vi BARA "det här". Å så vips... Betalar man... 2000??? HUR gick detta till?!
     Ja och allt är ju så billigt. Så då passar man ju på att ta allt man behöver.
    Och det är ju ständigt Schampoo....tvål....disktrasor & sånt tråkigt.
    Och sen hittar man ju alltid annat kul som man inte kan motstå...som är såååå billigt..
    BF 10 september
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3