• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • tänkande

Hoppas jag inte kommer å stör in nån "privat" tråd. Sökte på forumet och hittade hit.
    Ska till Ullared om två veckor. Första ggn sen vi fick barn och jag längtar som bara den
    Åh, vad underbart det ska bli.
    Har kollat lite av era bilder på inköp och vill gärna se mer!!

• flisansma

jag har köpt det till min dotter i storlek 90, 80 var lite litet. kostade 189 kr för jacka och byxa.

sansen skrev 2007-06-28 10:16:24 följande:
    Finns det fleccefodrade regnställ till små barn 80 eller 86??
  • frittepillan

Tjohooooo! Imorgon klockan 04,00 bär det av. Ska bli såååå kul. 55 mil att köra men klart värt det. Sen blir det en natt på campingen å så vidare ner till Lund. En hel helg för bara mig å mamma utan karlar och barn. På söndag em bär det av hemmåt igen.

Hoppas att det inte blir för mycket folk bara.

KRam på er!!

• obelix

Nu är det bestämmt att det är på måndag vi ska åka... ska bli så kul, och jag som inte skulle handla nått speciellt utan mest vara sällskap har en lång lista nu

• millou

År det någon som har shoppat till stor fest (bröllop) på GeKås? Har ni någon uppfattning om ifall det lönar sig att köpa champagneglas och liknande där? Jämfört med tex IKEA...
    Andra tips blir jag också superglad för såklart!

• Pigelinen

Champangeglas var ganska dyrt där om jag komer ihåg rätt... typ 3-4 kr st för plast... vi köpte riktiga i glas på öb i anslutning till nyår för 1 kr st.

Däremot köpte jag jättefina kaffeservetter samt engångs till brunchen dagen efter där.

IVF remiss är nu iväg skickad....
  • Adelisa

är där overaller inne ännu? åker väl igen i höst, men om man ser ngn fin så..

Julian 060210
  • Znuttan6
    Behöver lite mer hjälp!

Täcke å kudde till vagn och vagga finns det på Gekås?

• krinzon
    Behöver lite mer hjälp!

Täcke å kudde till vagn och vagga finns det på Gekås?

Japp det finns det!
  • TezzoAlexx

Jag ska till gekås nästa fredag!
    Ska allt försöka fota de ja köpt sen.. vet själv hur nyfiken jag är nu på vad som finns där

Så om ngn har kort vill ja med se

Mamma till kev 060713 och bebis i magen bf 071006
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3