• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • Beach

Jag har köpt min amningskudde där. Har oxå för mig att den kostade ca.150:-
    Den är grå med nallar på.

• Finelinefine

Ni som varit där på senaste. Fanns där några vagnar ? Sulky eller sittvagn ?

• LillaÄrtan

Ska ner till Ullared nästa vecka!

~ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 & Bebin i magen Bf 071023 ~
  • Beach
    Finelinefine skrev 2007-07-03 13:06:37 följande:
     Ja jag var där för 2 veckor sedan. De hade nån sittvagn/sulky som faktiskt såg stabil & bra ut. Sneglade bara lite snabbt när jag gick förbi. Så jag tittade inte så noga.
  • 2007 Mamma
    Finelinefine skrev 2007-07-03 13:06:37 följande:
    Japp! De hade en superenkel paraplyvagn ??kr, en lite rejälare för 469kr (?) och en "sulky" för 695kr.
  • 3 hjärtan

jag ska dit nästa tisdag! ska bli så skoj!
    dom här amningskuddarna, är dom bra??
    och hur är bärselen?

• Beach
    3 hjärtan skrev 2007-07-03 13:46:59 följande:
    jag ska dit nästa tisdag! ska bli så skoj!dom här amningskuddarna, är dom bra??och hur är bärselen?
     Jag har köpt både bärselen & amningskudden. Tyvärr har jag ju inte hunnit använda dem än. (BF i september)  Men jag tycker de verkar bra!
  • ängeln83

Tjolahopp

Jag tycker amningskudden är sådär, lite lite fyllning i, men jag stoppade i lite mera själv, och då blev den kanon.
    Selen har jag också, skulle nog inte rekommendera den till dom som bär på sina barn mycket, men en liten stund ibland så funkar den super.

¤¤¤Liam 070317¤¤¤
  • BeaverGiirl

Nån med nya bilder från sina nya fynd från Gekås?

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3