Inlägg från: Pinkstar |Visa alla inlägg
  • Pinkstar

Handla vinterjackor mm i Thailand?

jo det finns men det är ganska svårt att hitta och det är ju självklart kopior..

• Pinkstar

men det gör ju å andra sida dom mesta pengarn.. du är är meddveten om att du stödjer vapenindustrin när du betalar skatt i sverige va?

• Pinkstar

klart man inte kan tänka så därför tycker jag inte det är fel att köpa kopior.. thailändarna gör ju det själva oxå för dom hade aldrig haft råd att gå in i en butik o köpa något.. det finns klart orginal med billigare där än här hemma men jag personligen tycker inte det är fel att köpa kopior...

• Pinkstar

det tror jag man gör vad man än köper i dagens läge...Klart det är ett val men jag tycker det är fel av dig att säga att man enbart stödjer sådan verksamhet för det för man inte.
    Kolar du allltid upp allt du köper vart det kommer ifrån eller vart det är producerat?Tror inte det.. hade du gjort det hade du inte haft kläder på kroppen inte mat i kylen och inte möbler i hemmet, det går att hitta krimminella bakrunder till alla produkter idag!

• Pinkstar

jag försökte med blev påhoppad.. jaja smällar man får ta.. hoppas du hittar jackor iaf och att ni får en fin resa

Svar på tråden Handla vinterjackor mm i Thailand?