Moderatortråden
Vet inte om det frågats innan men då får ni väl skälla på mig för att jag inte orkar läsa tråden :P
(Hur) kan man radera meddelanden i inboxen?
Vet inte om det frågats innan men då får ni väl skälla på mig för att jag inte orkar läsa tråden :P
(Hur) kan man radera meddelanden i inboxen?
Meh! Det borde det! Jag fick ett svar på en anmälan av ett anonymt inlägg jag gjort (dubbelpost) och det inlägget finns nu citerat i min box jag vill inte ha det där, jag var ju anonym för att jag ville det! Inte vill jag behöva passa att jag är ensam när jag ska kika där. Det är då sista gången jag anmäler.
Venus: Jo, jag anmälde ett av mina inlägg eftersom det vart tre stycken (anmälde två av dom men fick avslag på ena ) och då fick jag en bekräftelse i inboxen där mitt inlägg var citerat. Inlägget hade jag gjort anonymt, bara för att hjälpa någon och inget jag vill bli påmind om varje gång jag öppnar min inbox...
Venus: haha ja det kan du ju göra
Nu har jag en fråga till. I en tråd jag gjorde om pedofiler så är det en anonym som berättat att hennes svärfar han hundratals bilder på nakna barn på sin dator, men hon vägrar att anmäla honom. Någon anmälde hennes inlägg eftersom hon bryter mot lagen som skyddar den här mannen. Kommer något att hända?
Ok, men om man frågar så här då Om en människa gör ett inlägg där den berättar att den gör något olagligt, gör ni något åt det då?
Nu när jag skulle in så har min karl blivit meddlem här, han har haft tre besökare. Jag loggade ut hans och loggade in mig själv, men nu står det att jag oxå bara haft tre besökare :/ och jag vet att jag hade över 400 igår...
Nu hoppade det tillbaka till 479 igen det var väl bara något tillfälligt då.