alla nya: jag har hoppat hit från tråden i känsliga rummet.
Roisin Dubh.
Tack för upplysningen ang. reglerna. Jag har varit medlem sedan i oktober och det är ju konstigt att han inte haft tid att uppdatera reglerna sedan dess. Finns det någon tråd ang. regler som han håller sig till och kompletterar regelverket. Jag tycker att detta är en viktig fråga. Jag skall omgående knåpa ihop ett meddelande till Patrik.
Jag tycker att det är oprofesionellt att ändra regler utan att uppdatera regelverket så att alla kan läsa. Detta skall dock inte ni moderatorer ta åt er av. Det är Patriks känga. Ni måste dock förstå att vi övriga medlemmar blir upprörda när ni (moderatorer) hänvisar till regler som vi inte kan hitta.
Det är därför diskussion uppstår och jag hävdar fortfarande att vi måste ha denna diskussion, för att vi medlemmar skall kunna uppträda snyggt och städat.
Mumin my skriver:
Det finns inga "onödiga" saker som tas bort, bryter det mot reglerna ska det bort, annars dyker diskussioner om varför det och det inlägget får vara kvar när inte detta fick det.
Jag vet inte vem av er som tog bort Far2tree:s inlägg, men jag undrar av vilken anledning det togs bort. Som jag förstår det så missbrukade han anonymiteten, men talade om vem han var så fort han upptäckt misstaget.
Ooops, nu tycker ni väl att jag kritiserade ett beslut, men så är inte fallet. Jag undrar bara för att jag skall förstå vad regelbrottet var och inte göra samma fel själv.
Äsch, ni behöver inte svara. Jag kanske skall lämna förslag till Patrik istället: Om en tråd urartat så stängs den för svar, sista inlägget som görs av någon ansvarig (moderator?) talar om på vilket sätt tråden bryter mot reglerna. Då kan ju alla läsa vad felet var och inte upprepa misstaget.
Fast trådar liknande den förra veckan om Jennie Brunflo, de kan man ju döda på stört. Ett verkligt troll skulle jag vilja kalla den.
Under tiden jag knåpat på detta LÅÅÅNGA inlägg så har ju en del tillkommit.
Så jag undrar. Är det inte bättre att i sin egen anonyma tråd ge sig till känna som TS när det blivit fel. Det nya tråden lär ju komma på avvägar ganska snabbt.
För egen del så har det mesta klarnat under dagen. Jag hoppas att de som fortfarande inte fått svar på sina frågor kommer att få det. Och jag skall skriva till Patrik, om han nu svarar. Stackarn har väl blivit överhopad av meddelanden under dessa dagar.
Och MuminMy tack för initiativet till denna nya tråd.