Moderatortråden
Varför får jag inte vara anonym i en vacka pga ETT misstag???
Varför får jag inte vara anonym i en vacka pga ETT misstag???
Är tråden som var aktiv senast igår/idag eller va man ska kalla det borttagen??
(Är kändisar mer skonade.
Den där om man vet mindre om kändisar och deras sjuka/döda barn. Hoppas ni vet vilken jag menar. Hittar den inte i alla fall)
Pia: okej...
önskar så de talade om när trådar försvinner. Man tror ju man drömt hehe
Hur i helsike får jag tag på en mederator?????
Jag har startat en tråd anonymt i känsliga rummet.
Idag skrev jag en fråga och började med:
TS här:
bla bla bla
Å får min anonymitet indragen. Nu får det väl ge sig?? kan nån moderator svara på vad ni sysslar med??
Hur ska jag kunna starta en anonym tråd om jag sen i vanliga frågor och svar inte får vara anonym?????
Åh, jag kooookar!
men va får jag tag p
å han????
SnutteNuttan: skicket medelande till dig...
Jag kan inte skicka där..vet ej varför?? Kan du inte bara svara på vad jag gjorde fel???
VAR ÄR MIN ANONYMITET PATRIK???
Jag skulle ju få tillbaka den.. Har nu varit utan i mååånga timmar pga ERT misstag, rättvist?? NEJ nej nej!!!
Bebis:
Men jag kan inte maila på den adressen fråga inte mig varför.
Tycker det är fel!!!!
Jag skrev igår, en drg in min anonymitet, jag skrev här inne och klagade, jag skulle få tillbax den och nu har det gått lång tid för DERAS misstag.
Ska det vara så att moderatorena är fria att begå misstag och åtgärda detta när de har til men VÅRA misstag leder direkt till indragen anonymitet, varningar och avstängningar.
ORÄTTVIST!!!!
SntteNuttan:
Förlåt, jag menar inte att spy galla, men jag blir så irriterad. Jag tyckder det är lite fel. Jag kan förstå ditt misstag men om Patrik är den enda som kan åtgälda det borde han ju vara online lite oftare eller hur??
Hur man än vrider och vänder på det så har jag ett "straff" jag inte är värd till Patrik kommer upp.
Det är fel och klart man blir sur, hade väntat mig att de skulle vara fixat tilkls nu då jag gick in....
SnutteNuttan:
Okej, visste inte att killen va så svårflörtad, hehe
Jajja, det kommer väl, tiiiids nog
SnutteNuttan:
DET är ok! Alla gör misstag och jag skulle varit tydligare i mitt inlägg...
Jag har oxå fel tele nr, vill inte ge ut det jue
Men allt annat stämmer....döda inte mej heller...pleaaaaaaaaaase