Inlägg från: Korallen |Visa alla inlägg
  • Korallen

Moderatortråden

Jag har ett önskemål.
    I de fall ett inlägg tagits bort (p.g.a stötligt och liknande) så skulle det vara _mycket_ underlättande om moderatorerna kunde skriva det, förslagsvis på samma ställe där det ursprungliga inlägget fanns.
    Det kan bli mycket förvirrande annars då efterföljande inlägg kanske kommenterar eller hänvisar till det borttagna.

• Korallen

Hm, det var konstigt. Om ni kan ta bort borde ni kunna ha möjligheten att tala om det. Hoppas att även Patrik inser det

• Korallen

CB72:
    För länge sedan fick jag till svar att om ett inlägg fastnar i filtret så publiceras det inte fast på antal svar ser det ut som att det kommit med.
    Det sitter fast i filtret tills ansvarig eller moderator har granskat inlägget och ska sedan "släppa på" det om det är okej.

• Korallen

Roisin:
    Okej, är ordfiltret borttaget då? Förut hände det ibland att ett inlägg inte blev publicerat i samma sekund som man tryckte på "Posta inlägget".
    Fick veta att filtret tagit hand om det då och att inlägget ev. kunde komma att visas om det var okej.
    Alltså... inget ordfilter längre då?

• Korallen

Jodå Roisin, jag kommer ihåg att du inte gillade det
    Låt oss hoppas att det är borta nu då!

• Korallen

Auriel:
    Så är det för mig med. Om jag får ett privat meddelande och klickar på den avsändande personens nick i Inkorgen, så hamnar jag på min egen sida

• Korallen

Jag tycker det är ganska ologiskt att jag ska hamna i mitt eget krypin om jag klickar på t.ex "Kalle Kula" som jag fått ett meddelande från i inkorgen.

• Korallen

MuminMy:
    "namnen i inboxen är svarta = inga länkar. "

... varför går det att klicka på dem då

• Korallen

Paaaatrik! *sjunger med*

Svar på tråden Moderatortråden