• CB72

Moderatortråden

Behöver ett svar tack..
    Har fått det postat till mig att jag har nästan trätt över FL's regler med att skriva PUFF på min tråd,,, är det ett regelbrott att skriva PUFF???Vad är det som är så stötande med det?.

Tråden heter "Svar på trådar". kan någon förklara det för mig?.

Vill bara ha en förklaring.

Mvh, CB72...

• CB72

Kajsan: Det har blivit dubbel skick om du ser det. vilket jag inte kan råda över..
    Det har strulat för mig hela dan..
    Om det strular kan jag inte rå för det tyvärr.

//CB72...

• CB72

OK,, har nu läst tråden ifråga.
    Varför tar man helt enkelt inte bort hela tråden i fråga??.
    Detta är ju en öppenbar tråd det blir hets på. Den som nu diskuteras här ovanför..

Jag fick ett inlägg nu bort plockat med en mening på "Fy så barnsligt" (inte nu i denna tråd) vad är det som gränsar i reglerna här på FL med en sån mening??. Hur mycket jag än läser FL' regler så finner jag INTE att jag gränsar till någon regel där men "Fy så barnsligt"..

• CB72

Nu fattar jag inte RD,, nu måste du förklara för mig. Till mig skrev du att det INTE kunde bli dubblering då Patrik hade "fixat" det felet. Men nu skriver du att det kan bli det, (som svar åt "Du är för liten")...

//CB72...

• CB72

HJÄLP!

Nu har det hänt IGEN!!!!...
    Har svarat på en tråd "Hur orkar ni...? TS heter Lalli...

Nu har det hänt IGEN svarat men inget svar finns + att det står på utsidan att 1 svar ska finnas...
    Vad F*N händer?????..

Är det bara för mig detta händer??..Börjar bli smått irriterad...

//CB72...

• CB72

Utopia: Detta har hänt flera gånger, att mina inlägg bara försvinner å det står på utsidan att det finn svar inget syns på insidan.

Finns ett annat som jag har svart på den 3:e, samma gäller där, 2st svar står det på utsidan men bara ett finns, å det var jag som la in båda. Det fattas fortfarande.
    Så det tar bara inte ett LITET tag innan inläggen kommer in,, tyvärr..
    Nåja ser att Patrik är online,, så jag ska ge mig på attt jaga han..

//CB72...

• CB72

Korallen- Det verkar inte vara det som är felet, med mina inlägg, av det som jag förstår av det svar jag har fått av Patrik.

RD- Jag har fått svar från Patrik. Jag ska meddela honom direkt då det händer mig igen exakt tid, mm. Då inte mina svar kommer in utan bara försvinner på trådarna.

Nåja, jag har fått restruktioner av Patrik om hur jag ska göra om det skulle hända igen...

Men ni ska ha tack för hjälpen iallafall..
    //CB72...

• CB72

Varför har Patrik inte tagit bort "sen abort" tråden???...Han har ju varit inne idag, flra gånger. Den är ju rapporterad å allt...Om den finns kvar så måste man väl få skriva i den, för det verkar som om Patrik tycker att den ska vara kvar..eller???

• CB72

Bebis- Kom till tråden så diskuterar vi vidare där ,,eftersom saker å ting verkar vara ett missförstånd..
    Du har fått svar från moderatorena, å även från mig i tråden.

Se även Björkeli svar här ovanför, jag frågar om det var någon mer som saknar Labolinaa?,,

...

//CB72..

Svar på tråden Moderatortråden