Moderatortråden
Hej FL,s moderatorer!
Jag har en fundering som jag gärna vill ha svar på. Dets pelar ingen roll vem som savrar, så länge det är en moderator. Jag tänker dock INTE svara på inlägg från andra medlemmar i den här frågan.
Jag skriver ofta i Vänskapstråden för IVF-krakar under forumet Svårt att få barn. En av mina krakvänner har nu blivit anmäld för en diskussion hon och jag hade igår om ett svenskt rättsfall. Inga namn nämndes, och de anklagade är redan dömda. Ändå blev hon anmäld och varnad.
Till saken hör att hon har startat en hel tråd i ämnet under Allmäna diskussioner, en tråd hon startade innan vår diskussion och innan hennes inlägg togs bort och varningen utdelades. Denna tråd finns kvar, utan åtgärd från någon av er.
Till min fråga: Vad har ni för policy egentligen? Hur kan ett ämne få diskuteras och tråd finnas kvar i det ena forumet men inte i det andra? Om nu regeln är den att man inte får diskutera andra människor på FL, medlemmar eller offentliga personer, så finns det, enligt min mening, betydligt allvarligare exempel som ni skulle behöva åtgärda i så fall. Den här tråden t.ex. www.familjeliv.se/Forum-5-74/m2652639.html Ren spekulation om en ännu inte dömd människas eventuella skuld eller inte!!!
Ska vi ta det som att ni har något personligt mot just vår tråd eller? Vi väntar alla på svar, och vi vill ha ett bra sådant!