Inlägg från: Tin o Trolls mamma |Visa alla inlägg
  • Tin o Trolls mamma

Moderatortråden

Kan man fråga här varför det är asterisker framför några av trådarna i forumen kanske? *nyfiken liten Ekorren*

• Tin o Trolls mamma

Va? Är rubrikerna utbytta? *yrvaken och förvirrad*

Ekorren.

• Tin o Trolls mamma

Aha My! Då vet man det..

Ekorren. Sällan anonym.

• Tin o Trolls mamma

Finns det något sätt att ta reda på hur länge någon varit medlem här, utan att fråga personen det gäller eller lägga till denne i adressboken. Det är nämligen det sista jag vill!

Misstänker att det finns fler troll än giz..

Kvällskram, Ekorren.

• Tin o Trolls mamma

Björkeli: Jag vill absolut inte att den personen ska kunna läsa mina dagboksinlägg och om jag lägger in nicket i adressboken så kan vederbörande läsa dagboken ju! Det går vad jag vet inte heller att ta bort från ab när man väl lagt in dem där.

Snuttan: Kan man inte fixa det på annat sätt? *en fråga Patrik-fråga kanske*

Tack för snabba svar! Ekorren.

• Tin o Trolls mamma

giz: Näää, menar du att även gamla members kan va troll? Jag hoppas att det inte är nån annan än dig själv du syftar på!

Ekorrkramar! Trötta Ekorren.

• Tin o Trolls mamma

Finns visst många troll här just nu!! Hörde om ett igår också.. Och nej, det var inte du giz!

Ekorren - nyfiken så svansen står rakt upp!

• Tin o Trolls mamma

CB: Nä, det vet jag inte.. Har några troll på g, men jag vet inte om de varit i trådar..

Ekorren.

• Tin o Trolls mamma

Kajsan: Remember me! *nyfiken så jag spricker*

Ekorren.

• Tin o Trolls mamma

Rosa är ju snyggare tycker jag! I texten alltså! Annars föredrar jag nog lila.. Som den här ledsna smileysen ovanför..

Ekorren.

Svar på tråden Moderatortråden