Inlägg från: Juniphé |Visa alla inlägg
  • Juniphé

Moderatortråden

Men för h-vete... straffa dem som straffas bör!
    Fast, det gav väl viss njutning att äntligen få bort tråden antar jag?
    (och med det sagt så menar jag inte just moderatorn som tog bort den)

(ja detta är mitt ovårdade vardagsspråk )

Fan vad jag hamrar hårt på tangenterna! Måste snart köpa ett nytt tangentbord!

• Juniphé

kan tillägga att jag INTE gör detta för att reta gallfeber på er moderatorer. Absolut inte!

Men även du MuminMy svor av dig en gång inne i den gamla tråden och visst var den bra.
    Fast så fanns det ju en del mindre smarta medlemmar som inte kunde låta bli att avslöja VEM och vilken tråd dom syftade till. Inte bra.

• Juniphé

Tack MuminMy Visste väl att jag kunde räkna med dig

Förresten, vart finns ordlistan för förbjudna ord? Bara undrar? Innebär detta att de som svär, eller missbrukar Guds namn också får tillsägelser?
    Tycker att det är bra att veta så man i fortsättningen får sitta på fingrarna... jag råkar rätt ofta kasta in något svärord här och där

Och jag måste ha missat att en eller flera under de senaste timmarna idag skrivit något som går att identifiera. För när jag senast kikade i tråden ( vid 09.40??? idag) så fanns det inget sådant ... men jag är grymt besviken på dom som gjorde det. Tråden var ju INTE till för påhopp på FL-användare... fast, å andra sidan så kanske jag inte klargjorde det tillräckligt?

Får man starta ordlekar med svärord då?

• Juniphé

Måste bara fråga:

Får man starta en tråd som heter "Dagens Ris" ???
    Jag startade nämligen en "Dagens Ros" tidigare idag... men självklart behövs ett komplement dvs "Dagens Ris"... Det finns ju såna i dagstidningar.

Vad säger ni moderatorer?

• Juniphé

Får man pröva? Jag menar.. den är INTE till för att smutskasta FL:are... utan typ "surtanten på konsum" m.fl.

Har för mig att det fanns en sån tråd här på forumet för ett par månader sedan? Och den fick vara kvar så vitt jag minns.

/J

• Juniphé

JsN

Jag håller med RD... ibland kan 10 sidor i min GB fyllas på 1 dag (!!!) Har hänt många gånger faktiskt... så det är inte alltid man kan gå efter det

• Juniphé

*funderar hur man kan vilja "fejka" en sådan sak*

Ja det finns underliga människor...

• Juniphé

Läser Fiaflopps inlägg angående hennes utbrott som ledde till att hon ville få inlägget borttaget

*suckar stilla*
    Om bara min älskade "Svär här"-tråd eller antipåhopps-tråd funnits så hade hon kunnat avreagera sig där istället. Tänk vilken bra stämning Forumet skulle ha om alla avreagerade sig i en för det avsedd tråd istället för att göra påhopp och tjura i vanliga trådar
    Men, det är ack ett minne blott numera... Dom trådarna finns inte längre och stämningen på forumet är på topp?!?

*lite busig ikväll*

• Juniphé

Ja sannerligen! Och ett Troll, är inget annat än ett Troll --> dvs en person som medvetet burit falsk identitetscape

• Juniphé

Gällande Shameless inlägg angående tråden om unga mammor:

Folk har all rätt till att göra sin åsikt hörd här på forumet och så länge man inte gör direkta påhopp så borde tråden få vara kvar.

• Juniphé

En fråga:

Varför anses en "svär-tråd" vara värre än en tråd om exempelvis onanivanor, rasism osv???

I så fall borde man ju kunna radera vissa sextrådar rakt av eftersom det där förekommer mycket "vulgära" uttryck som kan verka om inte ännu mer stötande för somliga.

Om rubriken lyder: "Nya svordoms-tråden" så pekar den genast på vilket typ av innehåll man kan förvänta sig att finna i tråden.
    Är man då känslig så kan man väl hålla sig borta från den, likaväl som man håller sig borta från andra trådar man inte anser sig ha något intresse av. Det är ju alltså inte som om någon bara "råkar" snubbla in i tråden.

Tips:
    Gör en ny sektion i "hemliga rummet" där man kan svära fritt.

Svar på tråden Moderatortråden