Inlägg från: Fiaflopp |Visa alla inlägg
  • Fiaflopp

Moderatortråden

Jag har en fråga: Om jag är med om någonting som jag anser jobbigt och behöver prata av mig med vänner här på fl,får jag det då?

• Fiaflopp

Tillägger att jag nämner inga namn i det jag behöver prata av mig angående givetvis...

• Fiaflopp

Eeehh...vad?
    Jag var inte anonym alls i "vår tråd"

• Fiaflopp

Ok,jag tyckte inte att jag gjorde det då jag behövde prata av mig angående en privat diskussion med min svåger!
    Nämde inga namn eller något,vi pratade endast om hur det kändes...men men nog om det/Fiaflopp-krak-tråden!

• Fiaflopp

giz: hehe hobby e skoj...*S*

• Fiaflopp

Nu är jag lite irriterad och vill fråga någon moderator vad jag ska göra...
    JAg har gjort en tråd om det förra veckan men skriver här med!
    MuminMy svarade i den...
    Min dagbok funkar inte som den ska vilket är trist för jag vill gärna skriva men att bara de jag har i min adressbok ska kunna läsa men så fort jag loggar ut så har krysset flyttat sig till rutan för att alla kan läsa...
    Jag fick radera alla mina inlägg i förra veckan,sen trodde jag att det börjat funka igen men icke...idag var krysset flyttat IGEN så jag fick radera en gång till...får väl strunta i att skriva dagbok men det är tråkigt!

• Fiaflopp

JAg har gjort det 2 gg utan svar så jag lägger ner min dagbok nu!

• Fiaflopp

Ska kolla...TACK och hoppas det är det som är felet jag gör...

• Fiaflopp

MuminMy: TACK...TS är jätteledsen...

• Fiaflopp

www.familjeliv.se/Forum-4-47/m2001978.html
    JAg fick en varning för att jag skrivit i denna tråd i morse,det enda jag skrev var att jag hoppades att barnet mådde bra!
    Det varningen handlade om var för att jag skrivit i en tråd som skulle vara avstängd vilket den moderator som skrivit i tråden INTE sa i sitt sista inlägg...det enda hon skrev var att vi inte fick spekulera då ärendet nu var hos redaktionen...är det då rättvist att jag får en varning för att jag skrev?
    Jag spekulerade INTE med att hoppas att barnet mår bra,eller hur? Och det står INGET m att tråden är STÄNGD!

• Fiaflopp

Orkar inte hålla på...vad är egentligen en mildare form av varning?
    Blir jag avstängd då kommer jag att överklaga...

• Fiaflopp

Äh,vill dom stänga av mig för något som jag gjort pga att moderator inte har uttryckt sig klart i så får dom göra det...

• Fiaflopp

Ok,tack...men ändå så knepigt att man får tillsägelse fast det inte står att tråden är stängd...kan man inte skriva att den är stängd tills vidare om man inte får skriva alls?

• Fiaflopp

Ville tacka den moderator som skrev att jag har insikt...
    Jag anmälde mig själv om ett inlägg i en tråd då jag blev så förbannad så jag såg rött och inte visste vad jag skrev!
    Ber om ursäkt återigen HÄR men tänker INTE be om ursäkt till den i tråden jag menade....

Svar på tråden Moderatortråden