Inlägg från: Trulis |Visa alla inlägg
  • Trulis

Moderatortråden

Hej hej...

En liten fråga här då hoppas den passar in här, annars får jag väl ta moppo helt enkelt ...
    Hur funkar detta med bildgalleriet egentligen? En del tycks ha ett helt album i sina gallerier, men jag får bara ha tre bilder? Sen är det fullt, och dessa bilder är inte så stora i sig..? Varför är det så?

• Trulis

mjo... kanske det... själv tycker jag inte det är så stora... Och när jag hade bara EN bild inne, så hade jag typ två% kvar att utnyttja.. och de nya bilderna borde inte ta så mkt plats tänker jag... Märkligt eller hur?

Kan det vara så att jag först la in en bild som jag misstänker kunde vart för stor, och nu ligger kvar och "skräpar " nånstans..? Jag är ju rätt ny här så jag kan ju ha missat nån rensknapp.... ?

• Trulis

Får testa det.. annars så återkommer jag.

Tack!

• Trulis

Aha jag får styra upp det så,

Bebis och Muminmy TACK för info, och ha en bra dag!

• Trulis

Jag fick bara 3 inlägg på min första dag, och jag är inte så gammal... *darrar på underläppen..*

• Trulis

oj jag menar 7... hehe

Men skämt åsido, är det så svårt att lägga in en ruta eller fajta där man kan se hur länge någon har vart medlem? Och sen det häör med vilka som har kollat dagboken, kollat galleriet o dyl.. Inget nödvändigt ont, men lite kul.

• Trulis

*harklar lite* hur var det nu med att se VEM som läst dagboken då? Finns ju ett val där alla kan se. Och om jag lägger in folk i adressboken, vet vederbörande om det?

• Trulis

Ingen som vet?

Börjar känna mig osynlig här....

• Trulis

Okej, Tack för det Snuttinuttan.

Svar på tråden Moderatortråden