Moderatortråden
Kan man fråga här varför det är asterisker framför några av trådarna i forumen kanske?
*nyfiken liten Ekorren*
Kan man fråga här varför det är asterisker framför några av trådarna i forumen kanske?
*nyfiken liten Ekorren*
Va? Är rubrikerna utbytta? *yrvaken och förvirrad*
Ekorren.
Aha My! Då vet man det..
Ekorren. Sällan anonym.
Finns det något sätt att ta reda på hur länge någon varit medlem här, utan att fråga personen det gäller eller lägga till denne i adressboken. Det är nämligen det sista jag vill!
Misstänker att det finns fler troll än giz..
Kvällskram, Ekorren.
Björkeli: Jag vill absolut inte att den personen ska kunna läsa mina dagboksinlägg och om jag lägger in nicket i adressboken så kan vederbörande läsa dagboken ju!
Det går vad jag vet inte heller att ta bort från ab när man väl lagt in dem där.
Snuttan: Kan man inte fixa det på annat sätt? *en fråga Patrik-fråga kanske*
Tack för snabba svar! Ekorren.
giz: Näää, menar du att även gamla members kan va troll? Jag hoppas att det inte är nån annan än dig själv du syftar på!
Ekorrkramar! Trötta Ekorren.
Finns visst många troll här just nu!! Hörde om ett igår också.. Och nej, det var inte du giz!
Ekorren - nyfiken så svansen står rakt upp!
CB: Nä, det vet jag inte.. Har några troll på g, men jag vet inte om de varit i trådar..
Ekorren.
Kajsan:
Remember me! *nyfiken så jag spricker*
Ekorren.
Rosa är ju snyggare tycker jag! I texten alltså! Annars föredrar jag nog lila.. Som den här ledsna smileysen ovanför..
Ekorren.