Inlägg från: Auriel |Visa alla inlägg
  • Auriel

Moderatortråden

Jag undrar är det bara jag som har problem med loggen, den uppdateras inte. Alla som varit in och läst min presentation och sedan skickat ett meddelande synns inte i loggen. Haft problem med det i alla fall några dagar som jag vet om, tidigare vet jag inte.
    Nu fick jag tex ett medelande från en tjej, skulle vilja se hennes presentation, men hur kommer jag dit? När jag klickar på hennes namn brevid meddelandet kommer jag ju till min sida, så jag gick in i loggen men hon var en av dem som inte har registrerats i loggen.
    Får försöka lite till, men som sagt, loggen är det bara jag som har fel på den?
    MVH Auriel

• Auriel

Kan tyvärr inte skicka mail från min emailklient just nu pga fel i brandväggen, så får vänta med att skicka en skärmdump.

Det är alltså när jag klickar på medlemens namn i min inkorg, adressboken, eller i meddelandet som jag kommer till mig själv, när jag klickar på namn trådar eller i loggen går det bra, men nu när inte alla registreras i loggen så kan man ju inte göra så.
    För visst borde det registreras i loggen när dom varit inne och läst i mitt krypin?????

Svar på tråden Moderatortråden