Moderatortråden
Bebis, om du läser det stoppet i den aktuella tråden, så står det att man inte får spekulera. Det står inget om att man är förbjuden att skriva i den
Bebis, om du läser det stoppet i den aktuella tråden, så står det att man inte får spekulera. Det står inget om att man är förbjuden att skriva i den
Ja, jag läste på sidan 102 (som nu är på sid 103) och där var det muminmy som har börjat ta bort inläggen därifrån.
Miss mellan moderaterna vad som gäller där?
Bebis, haha, det läste jag aldrig.. kollade bara efter inlägget du sa om
men eftersom det stod spekulationer i snuttans inlägg så tolkade jag det som att man fick skriva o fråga hur det gick, men inte spekulera mer
Jo, jag märkte oxå att alla inlägg plockades bort, och då tycker jag oxå att moderatorerna måste ha lite mer kontakt med varann om vad som gäller.. speciellt då en moderator tagit ett beslut, så kan nästa prata med den första om hur det ska va i den tråden..
Muminmy, om en moderator har skrivit ett inlägg om vad som gäller i en tråd. Borde inte dom andra moderatorerna gå efter den linjen och tycker man annorlunda tar man det med den moderatorn?
För annars tycker jag man underminerar den första moderatorns status lite o förlöjligar den gentemot "vanliga" medlemmar?
Tänkte nu mest på tråden som var om ts som hade borta sin man och en moderator skrev att allt som var spekulationer tas bort (vilket inte innebär alla inlägg). Och sen kom du o tog bort ALLA inlägg som skrevs efter den moderatorns inlägg.
Vilket gjorde måååånga av oss medlemmar väldigt fundersamma vart inläggen tog vägen o vad som riktigt händer..
Några trodde tom att nån moderator bara är inne o leker gud i vissa trådar osv..
Muminmy, okej.. då förstår jag lite bättre.
men ett tips är att skriva ett nytt inlägg under den tidigare moderatorn att nu tas alla inlägg bort..
För jag gick in flera gånger då jag såg att det var nyskrivet i mina favoriter, och sen hann jag se ett mess i två sek o nästa gång jag klickade var det borta.. jag fattade ingenting.. o så var det med flera, så därför startades det i stället en "undran om vart alla inlägg i trådenförsvinner-tråd" i den aktuella tråden..
Och felicia6 med