Inlägg från: MosterMaggi |Visa alla inlägg
  • MosterMaggi

Moderatortråden

ledsen alla men jag orkar inte läsa alla de tidigare 88 sidorna i den här tråden...

Jag undrar hur mycket det får spekuleras i en tråd? Tänker på den anonyma trådstartaren som skrev om sin försvunna man. Den tråden är helt kriminaldetektivsinsnöad nu, med spekulationer om grova brott.

Vi är några som bett medlemmarna sluta spekulera i tråden, men jag är intresserad av principfrågan i ett så stort forum som detta.

Är av flera skäl intresserad av vad moderatorerna anser om saken? Och vad anser redaktionen? Och hur går man tillväga som "enskild medlem"? Anmäler man inlägg ett och ett?

• MosterMaggi

>Isolde, tack för svar! En uppföljande fråga? (*Synnerligen trött o trög idag*) Du skriver "Man anmäler tråden" Är "Man" = Moderator, eller "Man"= enskild medlem? Det står förstås i Allmänna Villkor slår det mig - jag ska läsa där... Ibland behöver man skriva frågan för att börja tänka

• MosterMaggi

Jo jo, så långt är jag med, men jag har inte tänkt på /sett förrän NU att det finns en "anmäl"-knapp vid själva inlägget oxå. Att det finns vid allas svar är jag på det klara med. Det är inte alla dagar självklart att hålla isär vad som gäller var om man som jag håller till på lite olika ställen.

• MosterMaggi

aha! Var det på det lilla viset, jag förstår. Tack så mycket för svar. .-)

• MosterMaggi

Har en fråga. Kanske är den redan besvarad. Men det är så väldigt många kottar härinne så jag vet inte var jag ska leta.

Jag tänkte söka en vän. Men det står bara: "Parse error: parse error, unexpected T_ELSE in /mnt/familjeliv/www/Hemsidor/sok_krypin.php on line 437" är detta något som är felanmält, eller är det okänt för "verksledningen"?

• MosterMaggi

Tack för svar, kära moderatorer.

• MosterMaggi

>Roisin: det är coolt. Jag gillar det skarpt!

• MosterMaggi

MuminMy: brev i din låda.

• MosterMaggi

Det hade jag ingen aning om att man kunde. Det var ju en JÄTTEBRA grej. Varför står inte det nånstans som jag sett? Kanske = läge för en extra rubrik över det "fältet"?

• MosterMaggi

Muminmy m fl: välkomna till min värld... ALLTING går, utom nyfödda barn!

• MosterMaggi

(=> en modest puff här ) ja den är hur taskig som helst, att ens ha mage att skriva så *skakar på huvudet*

• MosterMaggi

Men vore inte det en bra tjänst att erbjuda? Att kunna radera sina meddelanden? Ni sparar serverutrymme, och vi får snyggt o prydligt i våra inkorgar?

• MosterMaggi

Nähä - Är ni inte "vi" med "dem" Oj då. :-O Men tack för svaret!

• MosterMaggi

aha t o m svar från Patrik. Tack så mycket.

Svar på tråden Moderatortråden