• Bebis

läste oxå kors magar... funderade på om det var kristna eller satanister eller vad det kunde tänkas vara

• Bebis

Eftersom det pågår massiva diskussioner om änglabilder nu skulle jag verkligen vilja ha lite respons från dig PATRIK, hur går det egentligen är lösningen nå närmare nu än i januari??

• Bebis

Patrik, en liten respons börjar minst sagt NÖDVÄNDIG nu.

• Bebis

*suktar efter plustjänsterna* finns det nåt preliminärt datum när de har premiär än???

• Bebis

Att ifrågasätta reglerna kanske inte e så poppis?

Ebben, det räcker med att en anmäler o sen får en moderator bedöma om något regelbrott begåtts. då får man en varning.

• Bebis

Mmm så e det nog. om moderatorn läser inläggen o inte kan se ett uppenbart påhopp eller kränkning osv så tas nog inte inlägget bort.

var därför noga med o skriva motiveringar när du anmäler inläggen så moderatorn vet vad det handlar om.

• Bebis

Mmmm funderade oxå lite på en person.. men jag tror det räcker att du mailar en moderator. de samlar ju ihop all information o ger det till redaktionen

• Bebis

NÄ men ni, vilka gamar ni är

Jag tänker absolut inte börja sprida misstankar om nån jag e så osäker på själv. Så ut o lek i forumet med er nu.

• Bebis

6944... skulle nog behövas titta på innan det spårar ur.

Svar på tråden Moderatortråden