Moderatortråden
Vi har inga rutiner för detta ? det händer helt enkelt inte så ofta att frågan har kommit upp.
Vi har inga rutiner för detta ? det händer helt enkelt inte så ofta att frågan har kommit upp.
Vi har uppmärksammat den.
Du är för liten,
Som jag har tolkat namninsamling handlar det om upprop av olika slag: "Skriv under på att alla taxar är dumma, och så skickar vi ett protestbrev till Kennelklubben", ungefär.
Att be folk skriva under en lista med sina nick, i syftet att visa vilka som tycker likadant om en fråga här på FL, är INTE namninsamling, har vi fått veta.
Jag strejkar inte men gör inget heller. *förvirrar med flit*
Kajsan: Ja, det var väldans avancerat!
Det kanske inte är klart än? Men i vilket fall behöver den som anmäler inte bry sig om det. Moderatorn kan ju för övrigt byta kategori om någon annan passar bättre.
Jag har tagit några. Strejkar ju inte. Men motivationen är låg, kan jag säga.
Aha! Jag tog några som stuckit mig i ögonen länge, men som jag inte haft tid att kolla närmare på förut. Och en av dem var din!
Nja, jag tar inte heller itu med rapportlistan, av sympati med mina strejkande kollegor.
You've got mail, Sky!
Ming, du har rätt förstås.
Glass, du ska skicka överklaganden till info@familjeliv.se! Och då är det redaktionen (aka Patrik) som tar hand om det.
Såvida det inte handlar om ett nekande ? då dyker det upp på vår rapportlista igen om du rapporterar det. Då behandlas det troligen av någon annan; får du det nekat igen får du vända dig till Patrik "manuellt", d.v.s. med ett mejl.
Vänd dig till redaktionen, Malia. Forumet är inte rätt ställe att kommentera enskilda ärenden på.