Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Moderatortråden

MuminMy

Som sagt, det var bara en fråga om hur ni brukar göra

• Kajsan

Hej moderatorerna!

Nu undrar jag lite: Kommer anmälningarna till er i ordning vartefter de kommer in, eller slumpas de på en lista till er?

• Kajsan

Aha! Då hajjar jag!
    Anledningen till att jag undrade är att jag har fått svar på anmälningar jag gjort efter vissa jag inte fått svar på alls.
    Men då fattar jag

• Kajsan

Oj, nu tror jag Patrik har för höga tankar om oss besökare.
    På anmälningslistan finns nu alternativen som vanligt samt om det ska vara varning eller tillsägelse, det måste väl vara upp till moderatorerna att besluta om det, svårt för oss att komma med förslag där...
    Eller har han gjort fel kan man tro?

• Kajsan

Roisin- Aha!

Undrar om det är Patrik som tar hand om anmälningarna nu..nån är det! *mystiskt*

• Kajsan

Mor64
    Det var faktiskt en gammal anmälan som nu var behandlad helt plötsligt, inte skulle jag inte

• Kajsan

ming

Isolde är ju fortfarande igång.
    Arbetar så svetten lackar, ingen strejk här inte!

• Kajsan

Hallå moderatorerna, är det nån av er som inte strejkar/fått sluta?
    Jag har ett par anmälningar som jag tycker brådskar, ska jag skicka dem direkt till Patrik istället tycker ni?

• Kajsan

N E A

Adressen fungerar, det kan ta lite tid att få svar bara, han har väl fler att svara.

• Kajsan

Åååå vilka är de andra visa ( ) som ska få prova? Vet ni det?
    Jag vill också prova med en gång bums på direkten!
    Patrik har ju lovat mig sån tjänst sen, så jag tyckte att jag också kunde få prova *tjurar*

• Kajsan

Mohahahaha har hittat ett TROLL jag
    Nu ska jag spåna lite till på det och sen mejla storbossen

• Kajsan

Nää, tänker inte säga något
    Väntar på att sökfunktionen fungerar igen, eftersom jag vet ett inlägg hon(Det misstänkta troll-odjuret) skrivit, och jag vill kolla när det var.
    Hittar det inte nu
    Tjejen ifråga pratade om att hon just testat och var gravid innan jul, men nu har hon redan fött!

• Kajsan

Sciarlotta

Det ska jag genast göra!

Lovar att skicka skvallret till er nyfikna om jag kommer fram till nåt

• Kajsan

Mohahaha

Här är jag! Men eftersom jag inte hittar tråden jag söker så har jag ingen lust att hänga ut nån i onödan.
    Tänk om jag har fel!

• Kajsan

MuminMy

Erkänn att du bara är nyfiken, och därför tycker att man ska kontakta er
    Ni kan ju ändå inte göra något åt ett troll, det kan ju bara red

Själv ska jag dock berätta för er om min misstänkta är ett troll eller ej så fort sökfunktionen kommer igång

Svar på tråden Moderatortråden