• Mor64

Moderatortråden

Jag har rapporterat tråden och hoppas på att den blir bortplockad NU!!

• Mor64

Roisin, passa på att starta upp en massa trådar nu vetja, så jag har något att anmäla till sen!

• Mor64

Nä, fy för dig Kajsan, har du suttit och fördelat varningar och tillsägelser i listan?!

• Mor64

Alltså, eftersom det här inte är en moderatortråd längre eftersom det inte finns några moderatorer längre eftersom de strejkar, så tänkte jag höra om det finns några moderater här som kan svara mig för jag har en fråga och det är så va att jag har fått mitt medlemskap avstängt eftersom jag valde att inte vara anonym i en diskussion där man inte fick vara sig själv, och då undrar jag var trollet giz är någonstans men man kanske inte får prata om enskilda medlemmar för då blir ju alltid någon medlem sur för så är det ju jämt för man får ju aldrig säga något på det här forumet för väggarna är så låga i taket och det är skitjobbigt va för att jag tycker att det räcker med personliga påhopp nu som det redan är och det var min fråga.

• Mor64

Du är för liten - *asg* - men tack iallafall! Det är tom jag som startat den tråden!!!!

• Mor64

Förlåt, förlåt, förlåt, de som känner mig vet att jag aldrig skulle skriva ett sånt inlägg, det var superironiskt och jag hade nog aldrig trott att det skulle gå att missuppfatta, bara en trött medlem - jag - som är på plojhumör!

*traskar iväg till ordspel.se och håller snattran resten av kvällen*

• Mor64

Roisin, jag lovar att aldrig göra om det *skäms lite men håller på att skratta ihjäl mig*

• Mor64

Bebis, nämen usch, det var verkligen inte meningen ju! Jag SKA gå min väg för ikväll och fortsätta vara superseriös i morgon, jag lovar!

• Mor64

Vad väldigt tråkigt att inte Roisin och Venus är moderatorer längre. *ledsen*

• Mor64

sky1208, moderatorerna kan inte göra mer med ditt ärende, de har inte befogenheter att ändra redan fattade beslut. Vänd dig därför direkt till redaktionen, medlemmen Patrik här på fl, eller maila till info@familjeliv.se med dina frågor så kan redaktionen förhoppningsvis hjälpa dig.

.

• Mor64

ming och ni andra: moderatorerna strejkar inte längre, utan de moderatorer som står på listan arbetar och Roisin och Venus är satta i karantän.

• Mor64

Visste väl att det skulle passa dig Roisin! Hälsa de andra hundarna därhemma!

• Mor64

sky1208, det är tyvärr den enda vägen att gå här, och det har varit lite turbulent här på fl de senaste dagarna just för att det är så svårt att få tag på redaktionen. Det tycker inte bara vi medlemmar, utan det har varit (är?) lika svårt för moderatorerna också.

När en moderator har behandlat ett ärende så kan hon inte komma åt ärendet igen. Det kan bara redaktionen. Och det är till följd av detta som bara redaktionen som kan ändra ett moderatorbeslut. Och så blir det tråkigt när då redaktionen inte svarar på mail...

• Mor64

*fnissar* Majälva, kan du inte komma hit och ta bort mig, bära bort mig till soffan till exempel, för på soffbordet ligger en braig deckare jag borde läsa istället för att sitta här.

Nu kan någon av moderatorerna ta bort det här inlägget när Majälva läst det för jag är ute och OT:ar i en tråd och det får man inte! *s*

• Mor64

Nä, usch, jag vill verkligen inte vara någon moderatorstandin, jag slutar genast med det!!

*gråter en skvätt av saknad och för att majälva är så söt (majälva är inte alls klen utan rent av modig som försökte baxa iväg den här gamla tjocka morsan till soffan utan att bryta ryggen) trycker sen darrande på krysset längst upp i högra hörnet, tänker drömmande på morgondagen när rosen Roisin och vackra Venus är tillbaka och allt bara har varit en mardröm i den förvirrade morsans eget huvud och lunkar sen iväg till soffan för att läsa mer om kommissarie Wexford (såklart det finns bra deckare Majälva *s*) och vinkar slutligen godnatt till alla härliga flickor här på fl*

Svar på tråden Moderatortråden