Moderatortråden
MuminMy
Som sagt, det var bara en fråga om hur ni brukar göra
MuminMy
Som sagt, det var bara en fråga om hur ni brukar göra
lillaMy
Jag är inte moderator, men jag svarar ändå
Här har du utförliga svar på vilka du får namnge och inte:
www.familjeliv.se/Forum-5-74/m1682773.html
Hej moderatorerna!
Nu undrar jag lite: Kommer anmälningarna till er i ordning vartefter de kommer in, eller slumpas de på en lista till er?
Aha! Då hajjar jag!
Anledningen till att jag undrade är att jag har fått svar på anmälningar jag gjort efter vissa jag inte fått svar på alls.
Men då fattar jag
Zazla
Framkom det att du var TS i svaren då?
Oj, nu tror jag Patrik har för höga tankar om oss besökare.
På anmälningslistan finns nu alternativen som vanligt samt om det ska vara varning eller tillsägelse, det måste väl vara upp till moderatorerna att besluta om det, svårt för oss att komma med förslag där...
Eller har han gjort fel kan man tro?
Roisin
Vafför då? Du kan väl surfa runt som vi andra?
Roisin- Aha!
Undrar om det är Patrik som tar hand om anmälningarna nu..nån är det! *mystiskt*
Mor64
Det var faktiskt en gammal anmälan som nu var behandlad helt plötsligt, inte skulle jag inte
Isolde
Ja just det, glömde dig fröken löken!
ming
Isolde är ju fortfarande igång.
Arbetar så svetten lackar, ingen strejk här inte!
Hallå moderatorerna, är det nån av er som inte strejkar/fått sluta?
Jag har ett par anmälningar som jag tycker brådskar, ska jag skicka dem direkt till Patrik istället tycker ni?
N E A
Adressen fungerar, det kan ta lite tid att få svar bara, han har väl fler att svara.
Åååå vilka är de andra visa (
) som ska få prova? Vet ni det?
Jag vill också prova med en gång bums på direkten!
Patrik har ju lovat mig sån tjänst sen, så jag tyckte att jag också kunde få prova *tjurar*
Mohahahaha har hittat ett TROLL jag
Nu ska jag spåna lite till på det och sen mejla storbossen
Nää, tänker inte säga något
Väntar på att sökfunktionen fungerar igen, eftersom jag vet ett inlägg hon(Det misstänkta troll-odjuret) skrivit, och jag vill kolla när det var.
Hittar det inte nu
Tjejen ifråga pratade om att hon just testat och var gravid innan jul, men nu har hon redan fött!
Sciarlotta
Det ska jag genast göra!
Lovar att skicka skvallret till er nyfikna om jag kommer fram till nåt
Sluta flirta, jag blir geneeerad
Mohahaha
Här är jag! Men eftersom jag inte hittar tråden jag söker så har jag ingen lust att hänga ut nån i onödan.
Tänk om jag har fel!
MuminMy
Erkänn att du bara är nyfiken, och därför tycker att man ska kontakta er
Ni kan ju ändå inte göra något åt ett troll, det kan ju bara red
Själv ska jag dock berätta för er om min misstänkta är ett troll eller ej så fort sökfunktionen kommer igång