Inlägg från: Isolde |Visa alla inlägg
  • Isolde

Moderatortråden

Vi har inga rutiner för detta ? det händer helt enkelt inte så ofta att frågan har kommit upp.

• Isolde

Du är för liten,

Som jag har tolkat namninsamling handlar det om upprop av olika slag: "Skriv under på att alla taxar är dumma, och så skickar vi ett protestbrev till Kennelklubben", ungefär.

Att be folk skriva under en lista med sina nick, i syftet att visa vilka som tycker likadant om en fråga här på FL, är INTE namninsamling, har vi fått veta.

• Isolde

Jag strejkar inte men gör inget heller. *förvirrar med flit*

Kajsan: Ja, det var väldans avancerat! Det kanske inte är klart än? Men i vilket fall behöver den som anmäler inte bry sig om det. Moderatorn kan ju för övrigt byta kategori om någon annan passar bättre.

• Isolde

Jag har tagit några. Strejkar ju inte. Men motivationen är låg, kan jag säga.

• Isolde

Aha! Jag tog några som stuckit mig i ögonen länge, men som jag inte haft tid att kolla närmare på förut. Och en av dem var din!

• Isolde

Nja, jag tar inte heller itu med rapportlistan, av sympati med mina strejkande kollegor.

• Isolde

Glass, du ska skicka överklaganden till info@familjeliv.se! Och då är det redaktionen (aka Patrik) som tar hand om det.

Såvida det inte handlar om ett nekande ? då dyker det upp på vår rapportlista igen om du rapporterar det. Då behandlas det troligen av någon annan; får du det nekat igen får du vända dig till Patrik "manuellt", d.v.s. med ett mejl.

• Isolde

Vänd dig till redaktionen, Malia. Forumet är inte rätt ställe att kommentera enskilda ärenden på.

Svar på tråden Moderatortråden